Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Oeh, moet Fompert ook van ver komen?Gefeliciteerd Fompert en goeie reis!![]()
Volgens mij is het voor hem niet zo ver als het voor mij was maar toch ook nog wel een stukje rijden.Oeh, moet Fompert ook van ver komen?
Gefeliciteerd @fompert !
Toch nog even een opmerking:
Er waren 33 compounds. Tussen de compounds stond de Usain Volt (cake) , er zijn 3 Elite Mark compounds en een fontein compound. (Dream catcher) Het aantal compounds zou nu ivm de voorraad 31 zijn geweest.![]()
Eens heren, daarom hebben we vraag 1 bij iedereen goed gekeurd omdat we de verwarring begrijpen. Achteraf gezien niet de handigste vraag vanuit ons, excuses.Gefeliciteerd met je prijs Fompert! Maak er een mooi tripje! Geniet ervan!
Ik had ook 31 compounds, 28 uit de categorie zelf + 3x Elite Mark!
Maar, wat maakt het uit! Hoef nu gelukkig nu geen pest end te rijden, mits er over het hele jaar prijsvragen van Hubo komen!![]()
Ook helemaal goed hoor, bedoelde het niet als kritiek oidEens heren, daarom hebben we vraag 1 bij iedereen goed gekeurd omdat we de verwarring begrijpen. Achteraf gezien niet de handigste vraag vanuit ons, excuses.
Zo vat ik het ook niet op haha. Maar wel zo netjes om even uitleg te geven dat het niet de beste vraag was en dus alles goed gekeurd isOok helemaal goed hoor, bedoelde het niet als kritiek oid![]()