[Prijsvraag] De Kanonslag, Capelle a/d IJssel 2015! [WINNAARS BEKEND]

Wow ! De 3e prijs, wist niet wat ik zag toen ik even in me mail keek :handsup:

Ben er echt super blij mee !

Dankje wel De kanonslag !!:thumbsup:

En natuurlijk vuurwerkcrew voor het organiseren van al deze prijsvragen :thumbup:

dacht dat ik alle vragen goed had , maar mijnantwoord op vraag 2 wordt anders beoordeeld , helas pindakaas

Het antwoord zoals jij het gegeven hebt werd ook geteld. Helaas alleen geen prijs.

"kanonnetje krijg je bij voorbestelling en zit er een product bij van de Crown Collection krijg je de Time Out erbij"

Supergaaf, 1e prijs gewonnen, voor het eerst dat ik iets win met een prijsvraag geloof ik.
Bij deze wil ik dan ook De Kanonslag en Vuurwerkcrew voor deze prijsvraag bedanken.
Alle andere prijswinnaars uiteraard ook gefeliciteerd en geniet van het vuurwerk.

Supergaaf, 1e prijs gewonnen, voor het eerst dat ik iets win met een prijsvraag geloof ik.
Bij deze wil ik dan ook De Kanonslag en Vuurwerkcrew voor deze prijsvraag bedanken.
Alle andere prijswinnaars uiteraard ook gefeliciteerd en geniet van het vuurwerk.

Helemaal super toch?! :)
Geniet ervan! :)

vuurwerkcrew en de kanonslag erg bedankt voor de prijzen en de prijsvraag, ik ga er zeker van genieten en hoop dat de andere prijswinnaars dat ook zullen doen :)

Yes, 2e prijs! Supercool!

Dankjewel De Kanonslag en Vuurwerkcrew! Ben er echt superblij mee.:D

De andere winnaars ook gefeliciteerd met jullie prijzen, veel plezier ermee.:)

Back
Bovenaan