[Prijsvraag 2012] www.koopjegadget.nl - Oktober 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hartelijk bedankt Pieter en Vuurwerkcrew, voor deze prijsvraag. ik had eerlijk gezegd helemaal niet verwacht dat ik in de prijzen zou vallen. Nu dus toch wel.. De schiet kist komt mij zeer goed van pas. Hartelijk bedankt nogmaals.

Haha JEEJ :P Bedankt Pieter en Vuurwerkcrew voor de prijsvraag en uiteraard de prijzen. Altijd handig een metal torch!

Ik had even de vraag aan de andere prijswinnaars of zij al een mailtje/pakketje hebben gehad?
Mijn mailadres is gehackt en door microsoft geblokkeerd waardoor ik hier de komende tijd geen gebruik van kan maken, vandaar.

Bedankt voor alle inzendingen! De prijzen gaan vandaag op de post, als het meezit hebben jullie deze morgen al in huis.

Ik ga eens in overleg over een nieuwe prijsvraag!

Groeten Pieter

Ik had even de vraag aan de andere prijswinnaars of zij al een mailtje/pakketje hebben gehad?
Mijn mailadres is gehackt en door microsoft geblokkeerd waardoor ik hier de komende tijd geen gebruik van kan maken, vandaar.

Dit was bij mij ook het geval, maar je kan microsoft omzeilen door ze bij favorieten toe te voegen. Dan stellen ze als je inlogt die vragen, dan klik je op favoriet, en tadaa, je kunt er op. Met een omweg, dat wel ;)

Heb gister de schietkist ontvangen, met een aantal onstekers!!

Top Pieter, nogmaals bedankt voor deze prijsvraag.

Ik zal zeker niet twijfelen om nog iets bij u te kopen. (gewoon doen!) top service.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan