[Prijsvraag 2012] Fireworks Factory te Hoofddorp [WINNAARS BEKEND]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer jammer jammer, dacht dat ze die rode staart ook zouden meerekeen als 'effect'bij spider king, veel succes allemaal

Dat moment is nu, want er is geloot onder alle goede inzendingen! De prijzen van dit jaar zijn:

2x de 1e prijs: Cake Ultimate Gold 30 t.w.v. € 55.00
2x de 2e prijs: Cake Glittering Fan Shape t.w.v. € 40.00
2x de 3e prijs: Cake Steengoed Viper t.w.v. € 26.95

De winnaars van deze prachtige prijzen zijn:

1e prijs: Sukkel
1e prijs: Killerbee
2e prijs: pyropower
2e prijs: Ruben67
3e prijs: bakero1973
3e prijs: monkeyboner

Wij willen alle prijswinnaars van harte feliciteren en veel plezier wensen met de gewonnen cakes! Ook namens de Fireowrks Factory / Mercurius wordt iedereen bedankt voor de grote belangstelling en het meedoen aan de prijsvraag.

De winnaars hebben een mail ontvangen met verdere instructies.

Hoera! Super blij mee, leuk kerstcadeau :D Gefeliciteerd aan de andere winnaars en iedereen achter de schermen, bedankt voor het mogelijk maken van de prijsvraag!

Gewonnen! Zeker een leuk kerstkado :p. Vuurwerkcrew, Mercurius en de Fireworks Factory bedankt!

De andere winnaars uiteraard ook gefeliciteerd en veel plezier ermee.:)

Mooi, prijs gewonnen:D!

Vuurwerkcrew, Mercurius en de Fireworks Factory bedankt voor het mogelijk maken van de prijsvraag!
Leuke verrassing op 1ste kerstdag.:D

Alle andere winnaars ook gefeliciteerd!

Laatst bewerkt:
Hoppa, hier ben ik erg blij mee! Bedankt voor de prijs VWC en Mercurius! Alle andere winnaars ook gefeliciteerd!

voor mij geld hetzelfde bedankt fireworkfactory en mercurius en natuurlijk vuurwerkcrew...

ik zal ervan genieten..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan