Prijsvraag 14 Vuurwerkplanet.nl [WINNAAR BEKEND]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
In samenwerking met Lesli Vuurwerk en Vuurwerkplanet.nl hierbij alweer de 14e en tevens laatste prijsvraag voor dit jaar.

Prijzen:

Met deze prijsvraag kan je de Volt! Xclusif Iro Kin Beauty winnen! Dikke prijs!

Prijswinnaars:
Een medewerker van Lesli zal de meest toffe, mooie of originele kerstkaart uitkiezen. Deze winnaar wordt in de dagen nadat de prijsvraag afgelopen is bekend gemaakt.

Regels:
Aan deze prijsvraag zijn de volgende regels verbonden:
  • de deelnemer/deelneemster dient lid te zijn van Vuurwerkcrew.nl
  • ieder lid mag maximaal 1x deelnemen aan de prijsvraag
  • meedoen met dubbelaccounts heeft geen zin en leidt tot diskwalificatie
  • de eerste inzending telt, een wijziging kan niet meer worden nagestuurd
  • over de uitslag en prijzen kan niet gecorrespondeerd worden
  • crewleden van Vuurwerkcrew zijn uitgesloten van deelname
  • je hebt nog niet eerder een prijsvraag van Vuurwerkplanet.nl gewonnen op VWC

De prijsvraag:

Maak de meest fantastische, mooie, originele kerstkaart en post hem in dit topic.

PV 14.png

Hoe doe je mee:
Maak een super dikke, prachtige, over the top, fantastische, originele, wat dan ook, kerstkaart en post jouw ontwerp in dit topic.

De volgende gegevens hebben wij van je nodig

Viva la Bang zal contact met de winnaar opnemen voor de gegevens die nodig zijn voor de uitgifte van de prijs.

Hoe lang loopt deze prijsvraag?

Deze prijsvraag loopt van 20 december 2024 t/m 24 december 2024 23.59 uur.

Alle inzendingen vanaf 25 december 2024 zullen niet meer worden meegenomen in de prijstrekking. De uitslag zal in de dagen na sluiting worden weergegeven op Vuurwerkcrew.nl en tevens via pm worden gecommuniceerd aan de winnaars.

Wij wensen jullie veel plezier en succes met deze prijsvraag, kom maar op met al die creaties!

Privacy

Bij Vuurwerkcrew.nl hebben we frequent een prijsvraag. Hiervoor dien je contactgegevens op te geven. De hebben wij nodig om de winnaar(s) bekend te maken dat zij iets hebben gewonnen. De gegevens die ingevuld worden, worden niet op onze servers bewaard. Deze worden direct naar ons gemaild. Deze mailbox hebben wij bij Gmail. Nadat de prijsvraag is verlopen en de winnaar(s) bekend is/zijn, worden de e-mails direct verwijderd uit de e-mailbox. Deze gegevens worden niet doorgespeeld aan externe partijen.

Hele dikke prijs, echt een beauty :d
Ik ben niet heel handig met digitaal knutselen maar toch maar eens iets gaan bedenken.

1000008902.jpg

We hadden al een kerstkaart gemaakt met onze hond die tevens ook gek is op vuurwerk. Dus ben meteen achter de computer gaan zitten om dit te maken. Soms noemen we hem ook wel ons kindje dus vandaar de knipoog van de fontein "MILF". Nu gaan we heel hard duimen en wie weet zit hij er volgende week echt zo bij!
Wij wensen jullie fijne feestdagen en een spetterend en knallend nieuwjaar!

Edit: niets hiervan is AI. Is gemaakt met een geprint doek als achtergrond en ingepakte cadeautjes

Laatst bewerkt:
Hier mijn inzending! Kleine backstory, elk jaar al vanaf toen ik nog een jonge vuurwerkfanaat was, maak ik een foto met mijn collectie dat jaar. Van heel trots alle pakjes astronauten en romeinse kaarsen uitstallen tot het gezamenlijk vuurwerk kopen met mijn vader. Soms is de collectie wat kleiner, een ander jaar wordt er meer uitgepakt, maar deze foto's zijn voor mij nu ook een traditie geworden. Voor deze kerstkaart heb ik een keer mijn paint skills uit de kast getrokken, hoop dat jullie allemaal een mooie kerst en een nog mooier nieuwjaar hebben!VWC Kerstkaart 2025.jpg

Super leuk al die prijsvragen! Bedankt!!

Ik moest direct terug denken aan alweer ruim 11 jaar geleden. Toen ik met veel enthousiasme en steun van importeurs en dit forum Vrolijk Vuurwerk heb opgezet. 1 prachtig jaar gehad. Waarin we 400 gezinnen met kinderen die bij de voedselbank liepen blij hebben kunnen maken zodat ze mee konden stoken met vriendjes. Helaas werd de weerstand van andere donateurs aan deze partijen te groot om er een succes van te kunnen blijven maken, waardoor we 2 jaar later volledig stopten. Maar de boodschap blijft!

Hierbij de kerstkaart van 11 jaar geleden.

Bijlagen

• FB_IMG_1734722337251.jpg
    FB_IMG_1734722337251.jpg
    82,4 KB · Weergaven: 34
Laatst bewerkt:
Om een beetje in de sfeer van de Iro Kin Beauty te blijven een Japans getinte Nieuwjaars kaart gemaakt met het symbool voor geluk in de maan. Iedereen heeft wel eens een minder jaar en kan dan wel wat extra geluk gebruiken. Ik zelf zie dan ook 2025 weer als een nieuwe start! Iedereen alvast een gezond en gelukkig 2025!

VWT14.jpg

Om een beetje in de sfeer van de Iro Kin Beauty te blijven een Japans getinte Nieuwjaars kaart gemaakt met het symbool voor geluk in de maan. Iedereen heeft wel eens een minder jaar en kan dan wel wat extra geluk gebruiken. Ik zelf zie dan ook 2025 weer als een nieuwe start! Iedereen alvast een gezond en gelukkig 2025!

Bekijk bijlage 1805521

Ook deze vind ik nu al tot de beste behoren. Van mij mag je die mooie bak dan ook winnen, Ruben! ;)

Bekijk bijlage 1805521
Keigaaf!!

Back
Bovenaan