Prijsuitreiking "Beste Importeur 2012"

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Recent waren wij bij Vuurwerkvisie om de prijs uit te reiken voor de "Beste Importeur 2012".
Wij waren rond etenstijd uitgenodigd en met een tafel vol heerlijk Chinees eten namen de heren de trofee in ontvangst.

vuurwerkvisie1_879006.jpg

vuurwerkvisie2_735359.jpg

Vuurwerkvisie is erg blij met de prijs, ze zijn er ook erg trots op, het is een kroon op het werk volgens hun. Vorig jaar hebben ze erg hard gewerkt om een assortiment samen te stellen waarbij kwaliteit hoog staat voor een goede en betaalbare prijs. De trofee geeft voor hun aan dat ze daarin dan ook geslaagd zijn en zij hopen dit ook vast te kunnen houden!
De nieuwe producten zijn zeer goed ontvangen. Een aantal artikelen liepen vorig jaar zelfs zo hard dat die al snel volledig uitverkocht waren, zelfs artikelen waar een voorraad van ingekocht was om twee jaar mee vooruit te kunnen!

Dit jaar is er alweer veel werk verzet, er staan heel wat leuke artikelen klaar voor de productie. Concrete informatie kregen wij helaas nog niet, hiervoor zullen wij nog een keer uitgenodigd worden, maar zij zijn net zo enthousiast als vorig jaar, zo niet nóg enthousiaster!

Wat dealers betreft hopen ze natuurlijk ook uit te breiden, begin dit jaar zijn er ook al een goed aantal aanmeldingen binnengekomen. Welke dealers erbij zullen komen, wordt pas laat in het jaar bekend als alles definitief rond is, maar de verwachting is ook hierbij positief. Ze kunnen het ook goed aan, logistiek is alles goed op orde en dat is erg belangrijk in die laatste dagen van het jaar.

Wij feliciteren Vuurwerkvisie nogmaals met hun prijs en wij zijn erg benieuwd hoe ze ons gaan verrassen komend seizoen! In het bijzonder danken wij Koen, Frans en Ruud voor een zeer gezellige avond en het lekkere eten!

vuurwerkvisie3_91594.jpg

BJRa43WCAAAd8qW.jpg:large

Vuurwerkvisie was echt top in 2012!
Ik had behoorlijk wat producten om te proberen en ik ben niet 1 keer teleurgesteld. Alles was zoals je op de demo ook had kunnen zien. 15 grammers met dikke boeketten waar andere importeurs 25 grammers voor nodig hadden.

Naar mijn mening een terechte winnaar!

Helaas weinig producten van vuurwerkvisie gekocht afgelopen jaar, daar heb ik nog steeds veel spijt van!!

Vuurwerkvisie is zeker een terechte winnaar als ik naar alle ervaringen en filmpjes hier op het forum kijk!

Gefeliciteerd! :D

ja deze importeur mag zich terecht een winnaar noemen .
want een potje als de kitalpa was klein van stuk maar had een grote uitwerking .
ik vond het best ff spannend om deze gok te wagen maar hij is me goed bevallen .
als het aan mij licht komen vake n producten van vuurwerkvisie in huis .
jongens van harte gefeliciteerd :thumbup:

Ik was ook zeer te spreken over de prodcuten van Vuurwerkvisie afgelopen jaar. Goede cakes voor een prima prijs. Hopelijk kan men dit jaar de kwaliteit en het prijsniveau vasthouden. Ben heel benieuwd naar de nieuwe producten.

Een terechte winnaar. Ga zo door!

Vuurwerkvisie kwam het afgelopen jaar met echt nieuwe top producten op de markt, hier mee zijn ze een goede weg ingeslagen. De investeringen worden nu ook gewaardeerd met deze terechte prijs. TOP.

leuk nieuws, en gefeliciteerd voor vuurwerk visie!
zelf heb ik helaas niets geschoten van deze collectie's.
Misschien dit jaar toch maar eens een gokje wagen, ze zullen niet voor niets de beste zijn toch?

Ik heb zo juist de nieuwe producten van vwt bekeken en net als vorig jaar ben ik heel erg gecharmeerd van hun producten en gaan ze naar mijn mening weer hele ogen gooien wat betreft beste importeur 2013.

Op de demo van Vuurwerkvisie werden wij blij verrast met een vermelding van de prijs en VWC op de schietlijst! Gaaf! :D

BUpMgL2CIAE0doM.jpg:large

Back
Bovenaan