Prijslijst en bestelling Vuurwerk Hol

Beste mensen...
Vanochtend ben ik bij Hol langs geweest om mijn bestelling te maken.
Ik heb gelijk ff een lijstje meegenomen :)
Mischien hebben jullie hier wat aan.

heb hier ook een pdf-je

IMG.jpg

IMG_0001.jpg

IMG_0002.jpg

IMG_0003.jpg

En dit heb ik besteld :D

bestelling.jpg

Nu nog een mooie pijlenstandaard maken voor de 72 pijlen :cool:
Het mooie is dat ze ook VISCO lont verkopen. staat nergens op de lijst maar je moet er ff naar vragen. 4.95 per 8 meter.

:bye:

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit! Ik ga zometeen ook naar Hol toe.. Even de nieuwe ladingen bekijken. En uiteraard alvast wat bestellen.

Ziet er goed uit! Ik ga zometeen ook naar Hol toe.. Even de nieuwe ladingen bekijken. En uiteraard alvast wat bestellen.

Je kan ook " Dummy's " kopen! Staat een hele grote kist met dummies van producten die ze niet meer verkopen. Dus voor de verzamelaar is er ook wat te koop :wink:

Laatst bewerkt:
Lekkere aankopen! Valt me toch tegen dat de crackers 2.75 per slof zijn. Bij Bonte is dit een eurotje lager. Dat visco is dan weer een zeer mooie verwelkoming!

Lekkere aankopen! Valt me toch tegen dat de crackers 2.75 per slof zijn. Bij Bonte is dit een eurotje lager. Dat visco is dan weer een zeer mooie verwelkoming!

Je moet niet vergeten dat die rackers van Black Smith zijn, is over het algemeen beter... bij Bonte verkopen ze dat niet.
En het assortiment is zo lekker groot, hoef je niet van hot naar her te rijden om alles op te halen.

Laatst bewerkt:
Zo juist terug van Hol. Bestelling gedaan. Toch maar een slofje van die crackers meegenomen, aangezien ze in de aanbieding zijn voor 1.95. Eerste keer hol overigens. Best wel beetje rommelig nog zo op de eerste dag. En er stonden me toch een paar irritante knaapies in de zaak. Hele tijd voor de vitrine staan met het spul voor overdag. Dan nog is afrekenen met munten van 10 cent. (Zijn dus een paar spaarpotjes kapot geslagen) Dan alles nog is 10 keer optellen. En je bent er zo nog een stuk langer.

Wat ik niet verwacht had is dat ze de Sacred World niet hebben. Althans niet in de vitrines en bestellijst. Wel op de site.. Heb er verder ook niet naar gevraagd.

Dit heb ik besteld:

1x Mortal
1x Yellow Cabs
1x Happiness
1x BSCrackers
1x Flittering Whistles.

Al met al een leuk lijstje.

Laatst bewerkt:
Zo juist terug van Hol. Bestelling gedaan. Toch maar een slofje van die crackers meegenomen, aangezien ze in de aanbieding zijn voor 1.95. Eerste keer hol overigens. Best wel beetje rommelig nog zo op de eerste dag. En er stonden me toch een paar irritante knaapies in de zaak. Hele tijd voor de vitrine staan met het spul voor overdag. Dan nog is afrekenen met munten van 10 cent. (Zijn dus een paar spaarpotjes kapot geslagen) Dan alles nog is 10 keer optellen. En je bent er zo nog een stuk langer.

Wat ik niet verwacht had is dat ze de Sacred World niet hebben. Althans niet in de vitrines en bestellijst. Wel op de site.. Heb er verder ook niet naar gevraagd.

Dit heb ik besteld:

1x Mortal
1x Yellow Cabs
1x Happiness
1x BSCrackers
1x Flittering Whistles.

Al met al een leuk lijstje.

Op welke dag heb je het opgehaald? ik de 28e, en de volgende dag waren al echt veel potten uitverkocht. Die gasten verdienen daar een geld dat is niet normaal :bonk:
Ik heb nog een bakkie koffie genomen, goeie service daar!

Ik ook de 28e.. Wil meteen alles in huis hebben. Ik kwam binnen kon meteen me bonnetje geven, dat had ik nog niet eerder meegemaakt dat het zo snel ging. Ook de friettent voor de deur is aan de ene kant een goeie service!

Ik had vorig jaar hier voor ong. 100 euro gehaald maar weet niet meer wat, dit jaar ga ik zeker minstens 200 euro aan vuurwerk halen daar!
De nieuwe prijzen voor 2007/2008 staan er nu al weer een aantal dagen op, maar weet iemand misschien wanneer de folders er zijn, en wanneer ik alle producten kan zien in de winkel?
Dan ga ik er meteen heen;):D

Ik zal binnekort als ik tijd heb even de nieuwe prijslijst inscannen en in deze topic zetten.

De gratis artikelen zijn hetzelfde gebleven alleen zijn de: Spring Thunder (Bij 400.00 euro) en Fourty stars (Bij 350.00 euro) erbij gekomen.
Ik vind dat ook vooral een goede punt bij Vuurwerk-Hol ik zie vaak dat winkels maar tot 200 euro een gratis artikelen weggeven maar hier geven ze bij 11 prijzen een topproduct mee bij de prijzen tussen 50.00 euro en 500.00 euro.

Dit jaar waren er ook 2 nieuwe topmerken bij gekomen: Jorge Vuurwerk en Magnum Series.

Ik ben benieuwd naar de verranderingen van 2008-2009.

Back
Bovenaan