Pretty Prestige

Artikelnummer: 1818
Artikelnaam: Pretty Prestige
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 48 schoten
Effectomschrijving: In hoog tempo geschoten rode en groene parels gevolgd door een leuke ontknoping.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €2,50

Pretty_prestige_1818.png.png

De ontknoping is niet zoveel inderdaad maar toch leuk om een paar naast elkaar te zetten en dan doortelonten. Heb er dit jaar 3 op de lijst staan :)

Eerlijk is eerlijk, voor €2,50 is er natuurlijk niks mis mee. Leuk om erbij te hebben.

@Richardus: Youtube tags hebben tegenwoordig geen functie meer. Je kunt je Youtube link in URL tags plaatsen, dan wordt er automatisch een filmpje van gemaakt.

Dit ding is dus echt troep. Maar dan ook echt troep. Voor die €2,50 kan je natuurlijk niet veel verwachten, maar als ze dit product reclameren als een 48 schots ding, dan moeten er ook daadwerkelijk 48 schoten uit komen en niet maar 24. :bonk:

Zoals ie op het filmpje te zien is, kreeg ik hem niet.

Dit ding is trouwens ook nog eens gevaarlijk. Een (groot, meen ik) deel van de schoten vloog over de grond alle richtingen op. :bonk:

Met het Pearl potje van Mercurius Vuurwerk heb ik ook een aantal jaar terug ppl slechte ervaringen mee gehad. Het beloofde aantal schoten was niet aanwezig + het potje kapte er ineens mee, om 30 seconden later weer door te gaan.

ik zag het filmpje wel :p, wou er wat van zeggen en toen was ie weg:rolleyes:

ontopic: 48 shots, op het eerste oog lijken het mij geen 48shots. Ga ze niet tellen maar volgens mij zijn het er minder.

Kennelijk leest niemand mijn posts hier op dit forum. :bonk:
Ik heb dit ding gehad en er zitten maar 24 kleine buisjes in. Die 48 schoten kan wel als uit elke buis 2 shoten komen, maar dat was in mijn geval dus NIET het geval. :p

Kennelijk leest niemand mijn posts hier op dit forum. :bonk:
Ik heb dit ding gehad en er zitten maar 24 kleine buisjes in. Die 48 schoten kan wel als uit elke buis 2 shoten komen, maar dat was in mijn geval dus NIET het geval. :p

oeps overheen gelezen :angel:

10cent voor 1 shots couler pearl? is aardig duur dan. kan je beter romeinse kaarsen doorlonten :p

late edit: zelfs toen ik het nog een keer las niet gezien :shame: ik moet wat meer inhoudelijker dan sneller lezen :p

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan