Prankster laat ware aard zien...

177.000 volgers waarvan het overgrote deel kinderen, en dat mag dan "meedoen" aan de Zena trophy :cry::bonk:

ALLES voor de clicks en de centjes...

Dit soort films willen we juist vermijden, maar het is best eens goed om dit geval te tonen. Wat een kansloze actie als bekende gasten zulke films gaan verspreiden. Hun doelgroep doet dit juist na, ze hebben 130.000 views op de film zie ik, flink bereik dus met kansloze inzet. Hebben het helaas niet begrepen. :frusty::frusty::frusty:

Vloggers:frusty:
Ik heb de film gerapporteerd:
Schadelijke gevaarlijke acties > Misbruik van vuur of explosieven > 2:10, Verkeerd gebruik van vuurwerk.

Hopelijk word het verwijdert..

What the fck... die gast met z'n voet op de cake... als die cake net zo was ontploft als die cake die ik had dan had hij een groot probleem. Hadden ze waarschijnlijk een nog populairder filmpje gehad... dat wel...

Manmanman kansloos dit.

Echt zo iets als in de trend van dont make stupid people famous maar dit is al te laat bij deze gasten.

Zena België sponsort ook al tijden de filmpjes van onze grote vriend Ruben Koet, heb ik begrepen.

Heb hen daar ook al een keer uitleg over gevraagd maar helaas nooit gekregen.

Tsja.

Droefenis ten top! ...en ik me maar afvragen waarom mijn demo filmpje van de Colorfull Boom door YupTub verwijderd is!

Snap nooit wat jullie tegen Ruben Koet hebben? Heel veel mensen op dit forum hebben knallers die niet in Nederland mogen. Toevallig dat hij het filmt, en daarmee veel volgers heeft, en ook nog eens ontzetten veel spullen krijgt gesponsord.

Hij is al heel lang geband op vwc, en iedereen lijkt hem te haten? Zijn jullie jaloers ofzo?

Perfecte marketing strategie om zijn hobby uit te oefenen, hoe geniaal.

Achja, kom maar met de haat... Hij blaast nooit gemeentelijke dingen op of wat dan ook...

Snap nooit wat jullie tegen Ruben Koet hebben? Heel veel mensen op dit forum hebben knallers die niet in Nederland mogen. Toevallig dat hij het filmt, en daarmee veel volgers heeft, en ook nog eens ontzetten veel spullen krijgt gesponsord.

Hij is al heel lang geband op vwc, en iedereen lijkt hem te haten? Zijn jullie jaloers ofzo?

Perfecte marketing strategie om zijn hobby uit te oefenen, hoe geniaal.

Achja, kom maar met de haat... Hij blaast nooit gemeentelijke dingen op of wat dan ook...

Klopt.. Jaloers groot woord, ik zou het ook wel willen :p Ik kijk zo nu en dan zijn video's zeker de trips naar België zijn leuk.. Alleen met sommige ben ik het niet mee eens:
- Steekt vaak te vroeg vuurwerk af
- Steekt vuurwerk gevaarlijk af (ugly joe te lang vasthouden, hele tros salutes in een keer afsteken)
- Demonteert een shell en plakt dat op een pijl

'Kleine voorbeelden' Maar als je zoveel volgers heb moet je het juiste voorbeeld geven en geen shells ontleden bijvoorbeeld..

De discussie gaat hier over het, in mijn ogen, kansloze filmpje van Prankster. Heb hier dan ook een report voor verzonden.

Graag bij dit onderwerp blijven. Uitwijden over Ruben Koet is dit topic niet voor bedoeld.

Laatst bewerkt:
Iedereen reageert hier heel geschokeerd, maar de jeugd doet niet anders met vuurwerk.

Thunderkings uit de hand schieten, thunderkings in de hand houden tot het lontje bijna is opgebrand en dan in de lucht gooien. Cakes onder voet houden en horizontaal schieten, vuurpijlen in de grond..

En zo kan ik nog wel even door gaan. Ja, ik vind het ook kansloos maar het verbaast me niks dat hun zo'n soort filmpje plaatsen.

Ook hier mijn vraag zoals ik hem op FPM stelde,wat mis ik?Ik kan het filmpje niet bekijken door mijn Duitse Provider,maar ik zie wel staan Vuurwerk afsteken zoals het NIET moet en ook een WAARSCHUWINGSbericht onder het filmpje zelf op You Tube!

Back
Bovenaan