Pownews bij GLS (General Logistics Systems) i.v.m. illegaal vuurwerk

Ik wil liever niet gefotografeerd worden.:bonk:

U word ook niet gefotografeerd!:rolleyes:

Dit zijn altijd van die topfilmpjes, ook echt gewoon doen wat niet mag en evengoed de naam van het bedrijf noemen!:D

Ik snap de houding van GLS niet.
Als ze gewoon Pownews een normale uitleg hadden gegeven, dan had je als bedrijf ook een stuk professioneler kunnen presenteren.
Ik vind het nu een soort stukje wat je ook Knoefnoen kan zien.
Ik vond ik wel grappig trouwens.
Je bent bang voor me, nou nou dat macht indruk hoor.

Rutger castericum is cool hij jaagt ze altijd lekker snel op de kast en dat is lache :P

Ach man het is een vreselijk irritant pestventje :bye:

Ik snap GLS wel, ze zijn verbonden aan privacy wetten. Stel jij besteld een of ander exclusief massage apparaat voor je vrouwtje wil je niet dat iedereen kan zien dat je dat besteld hebt, en zo zijn er nog veel meer andere producten, papierwerk of sieraden waarvan jij niet wilt dat iedereen weet dat die in je pakketje zitten.

Ze mogen echt niet zomaar alle pakketjes zorgvuldig controleren op inhoud, GLS weet dus ook meestal niet wat er in de pakketjes zit die ze vervoeren. Ja, op poolse vuurwerk sites staat aangegeven dat er met GLS verzonden word, maar dat betekend echt niet dat de beste ivan die jou delovatjes af komt leveren op een GLS locatie er ook bij zegt dat er 1.1G bommetjes in het pakketje zitten.

Om nou GLS als schuldige aan te wijzen is gewoon simpelweg niet eerlijk.

Ik vind dit maar een zorgwekkende ontwikkeling, *** media, straks komt het nog zo ver dat ze alle pakketjes moeten gaan scannen onder het mom van bestrijding van invoer van illegaal vuurwerk, Ik zei dit als eens eerder, maar als het zover komt gaat er wééééér een stuk van onze privacy verloren.

:bye:

Ik snap niet waarom niemand the cigarman een THANKS heeft gegeven. Hij zegt het namelijk PRECIES goed! (iets met een spijker en een kop... En dat dan raken) Dat *** bedrijf van een GLS had zich gewoon professioneel op moeten stellen, en dat doen ze niet. In plaats daarvan komt er zo'n agressief *** duitsertje die zegt: "Jij bent bang voor me he". Manmanman. Triest, ronduit triest.

Ik vind Rutger een goeie Journalist. Sommige mensen vinden hem zoals je hier kunt lezen een irritant *** ventje. Maar hij voert zijn taak als journalist dus perfect uit! Merk je dus wel.. Je weet dat hij irritant is. Koren op de molen toch voor Rutger als je als een mongool tekeer gaat? Dat weet je dan toch? Kun je maar beter ervoor zorgen dat je goed op de TV komt, door zelf wel normaal te doen. Maar nee wat doen die klapmongolen van de GLS? Aggressief doen, en die andere bolle beveiliger gaat als een XTC slikker in de camera kijken op het laatst. Wat een niveau mensen... Echt triest! En dat punt wilde ik nou even maken.

Ik snap niet waarom niemand the cigarman een THANKS heeft gegeven. Hij zegt het namelijk PRECIES goed! (iets met een spijker en een kop... En dat dan raken) Dat *** bedrijf van een GLS had zich gewoon professioneel op moeten stellen, en dat doen ze niet. In plaats daarvan komt er zo'n agressief *** duitsertje die zegt: "Jij bent bang voor me he". Manmanman. Triest, ronduit triest.

Ik vind Rutger een goeie Journalist. Sommige mensen vinden hem zoals je hier kunt lezen een irritant *** ventje. Maar hij voert zijn taak als journalist dus perfect uit! Merk je dus wel.. Je weet dat hij irritant is. Koren op de molen toch voor Rutger als je als een mongool tekeer gaat? Dat weet je dan toch? Kun je maar beter ervoor zorgen dat je goed op de TV komt, door zelf wel normaal te doen. Maar nee wat doen die klapmongolen van de GLS? Aggressief doen, en die andere bolle beveiliger gaat als een XTC slikker in de camera kijken op het laatst. Wat een niveau mensen... Echt triest! En dat punt wilde ik nou even maken.

Bedankt voor de veren RickB.:wink:

Ik zat vanochtend met me wakkere hoofd naar een herhaling van Pownews van gisteravond te kijken.
Nu schijnt iemand van de Pownet/Pownews? redactie bedreigd te zijn, omdat hij een foto nam van een busje van GLS met chaffeur er in.
De chaffeur werd boos en eiste dat die foto gewist zou worden, maar die man van pownet had hem al online gezet.
De reactie van die GLS chaffeurs was, als hij die kerel tegenkwam op straat, dan zou hij hem aanrijden.

Dus nogmaals wat een volwassen proffesioneel bedrijf is GLS zeg.
(ja, dat is sarcastisch bedoelt)

Nogmaals als je als bedrijf een normale reactie zou geven, dan presenteer je je als bedrijf een stukkie beter, dan zulke pupperachtige reacties.

Ik heb al geen vertrouwen meer in Postnl (Pakketjes beschadigd, cd via ebay uit Diutsland verdwenen...) maar bij GLS heb ik ook zo iets van.

Nou ja blijft er nog 1 over en dat zijn die gele.. (Ben even de naam vergeten.)
O ja DHL.

pfff man heb je rutger wel eens vaker gezien op tv? altijd maar mensen persoonlijk aanvallen en belachelijk maken, zelfs om hun uiterlijk, ik heb eens een item gezien waarin hij een of ander politiek vrouwtje de hele tijd man noemt, en bij demonstraties waar ze filmen gaan ze specifiek de raarste filmpjes aan mekaar plakken zodat het lijkt of er alleen maar debielen aanwezig zijn ofzo. En dan dat achterlijke "moet je een kusje" kom op man, het belachelijk maken van een anders uiterlijke vertoning e.d. word grappig gevonden, maar Ik vind die rutger echt geen goede journalist, maarja, dat is blijkbaar een rare mening.

Natuurlijk is het superdom dat het duitste kereltje zo gaat reageren, maar dit is maar één persoon van alleen de Nederlandse tak van GLS. GLS ligt al een tijdje onder vuur voor het vervoeren van illegaal vuurwerk terwijl ze daar eigenlijk weinig aan kunnen doen, want wanneer ze alle pakketjes gaan scannen breken ze privacy wetten en dan komt er zo'n rutger die nog even irritant komt doen. Voor zo ver ik weet leverd gls wel goed werk, voor m'n werk heb ik al vrij vaak papierwerk laten overkomen met gls en het was altijd een snelle levering.

Zo werkt dat niet in het transport en helemaal niet bij pakketdiensten. Een pakketdienst weet niet wat er in een pakketje zit. Dit hoeft niet worden aangegeven in de vrachtbrief of pakbon.

Met ADR goederen waar vuurwerk onder valt dus wel. Hier moeten speciale documenten bij gemaakt worden. Tenminste wel in Nederland en omringende landen. Hoe dit in polen is geregeld durf in niet te zeggen.

Dus weet GLS nederland dat er vuurwerk wordt vervoerd? Nee want ze weten niet wat er in de pakketjes zit.

Waarom je naar die opslag in Duitsland refereert snap ik niet. Die opslag was echt niet van GLS :p

je hebt gewoon de plicht als werkgever om te zorgen voor een veilige werkomgeving en geld mag geen belemmering zijn zegt de wet.dus bezoek de loods met een vuurwerk hond en je plukt de paketten er zo uit ,en de privacy van de andere mensen blijft gewaarborgd.de reden dat dat niet gebeurd is dus een kwestie van geld en niet omdat dat niet kan.ik werk vaak samen met de arbo en dit soort excuses hoor je vaak dit en dat ,nou veiligheid staat nummer 1 en niet het geld.

je hebt gewoon de plicht als werkgever om te zorgen voor een veilige werkomgeving en geld mag geen belemmering zijn zegt de wet.dus bezoek de loods met een vuurwerk hond en je plukt de paketten er zo uit ,en de privacy van de andere mensen blijft gewaarborgd.de reden dat dat niet gebeurd is dus een kwestie van geld en niet omdat dat niet kan.ik werk vaak samen met de arbo en dit soort excuses hoor je vaak dit en dat ,nou veiligheid staat nummer 1 en niet het geld.

Daar heb je een punt, honden is naar mijn weten nog steeds de enige echt goed werkende manier om vervoer van drugs en explosieven tegen te gaan zonder dat je meteen alle pakketjes moet checken.

Het is heel makkelijk om een hond hier op te trainen alleen om een hond te vinden die er geschikt voor is, is heel moeilijk. Zal een boel geld kosten om ze in te zetten. Maar zoals je al aangeeft, is veiligheid belangrijker dan geld.

Maarja, dan zou DHL, en TNT dit ook moeten doen aangezien er ook vuurwerk met TNT post verzonden word, en DHL heb ik ook al eens langs zien komen.

Daar heb je een punt, honden is naar mijn weten nog steeds de enige echt goed werkende manier om vervoer van drugs en explosieven tegen te gaan zonder dat je meteen alle pakketjes moet checken.

Het is heel makkelijk om een hond hier op te trainen alleen om een hond te vinden die er geschikt voor is, is heel moeilijk. Zal een boel geld kosten om ze in te zetten. Maar zoals je al aangeeft, is veiligheid belangrijker dan geld.

Maarja, dan zou DHL, en TNT dit ook moeten doen aangezien er ook vuurwerk met TNT post verzonden word, en DHL heb ik ook al eens langs zien komen.

dat ben ik met jou eens ik reageer op gls omdat het onderwerp daarover ging,maar gelijke monniken gelijke kappen.ik hhor steeds alleen maar uitvluchten van de ondernemers maar als het gaat om veiligheid is er geen excuus .

Ik zie Rutger veel vaker op TV ja. Ik ben lid van Powned. Ik kijk al naar Rutger zijn stukken sinds dat hij op GeenStijl verslag deed. Weer eens wat anders he... Dat jij zo denkt over Rutger is prima, is je goed recht... Maar er zijn bijvoorbeeld ook PVV stemmers die door de media belachelijk worden gemaakt en weggezet worden als tokkies. Dat is precies het zelfde, dat gebeurd gewoon in de media. Daarom moet je naast het nieuws ook voldoende op het internet lezen en zo ongefilterd aan je nieuws komen.

En dat vrouwtje wat je bedoelde is een advocate, Ties Prakken.

prakken_831729d.jpg

Oordeel zelf. Lijkt toch ook wel een klein beetje (veel) op een vent of niet? Niks vrouwlijks aan. Zo iets ligt iig niet naast mij in bed (oh schat ik hou van je).

Anyway: ieder zijn mening... We dwalen af :)

Back
Bovenaan