Powerful

Torrr

VWC lid

Artikelnummer: 5208
Artikelnaam: Powerful
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten: 40 schots
Effectomschrijving: Zilveren crackling staarten gevolgd door uiteenspattende boeketten met crackling en 5 schots finale
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: € 50,00

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

NB : Er worden er twee tegelijk geschoten.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Onze dank gaat uit naar Breeschoten '' de kruiterij ''

Laatst bewerkt:
hmm even afwachten voor ik kan oordelen.
Maar ik lees weer crackling:s
vind ik persoonlijk jammer.
Maar wie weet word ik posetief verrast!

Een complete cracklingcake, zoals ik het hier lees, vind ik opzich niet eens zo verkeerd.
Vaak vind ik het jammer als er veel crackling verwerkt zit in een gewone siercake, maar als ie compleet op de crackling gemaakt is, kan dat wel weer interessant zijn.
Zo heeft Lesli de Mr. Dynamite in de Talk of Town collectie.. en product dat mij toch echt wel aanspreekt.

Een complete cracklingcake, zoals ik het hier lees, vind ik opzich niet eens zo verkeerd.
Vaak vind ik het jammer als er veel crackling verwerkt zit in een gewone siercake, maar als ie compleet op de crackling gemaakt is, kan dat wel weer interessant zijn.
Zo heeft Lesli de Mr. Dynamite in de Talk of Town collectie.. en product dat mij toch echt wel aanspreekt.

én de nitro:)

tom

trouwens,
deze pot ziet er echt veelbelovend uit:)

Mijn intresse is gewekt.
hopelijk eens een keer een leuke crackling cake voor een goede prijs.

Mocht de (advies)prijs echt € 52.50 zijn vind ik dat toch iets aan de dure kant. er zijn ook hele goede alternatievenm te krijgen die zo maar 15 tot 20 euro goedkoper zijn. Maar ik laat me verrassen en hoop op een op en top crackling cake met snoeiharde crackling! En met een beetje korting....

ik hoop zeer binnenkort deze tijdens een vd eerste demo's te mogen zien want het klinkt mij heel erg goed in de oren

Is dit nou een waaier of kijk ik nu zo scheef? Ben benieuwd wat dit voor een cake is, heb er hoge verwachtingen van want ik hou van crackling!

Deze vind ik misschien de 50 euro nog wel waard! Leuke spinning tails met goede chrysantium crackeling!

3 van de bakken in de straat en je hebt een kruising van de 150s New Spring Wind en de 150s Poisenous Spider in consumentenvorm in je straat. Qua prijs zit je dan ook op hetzelfde niveau.

Breeschoten is niet echt mijn merk, maar de gedachte aan een combinatie van die bekende profblokken vind ik wel verlekkerend.

Nice!

Hier is ook mijn film:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Twee stuks tegelijk, met veel wind.

Ik vond hem de 50 euro niet waard. De tail spint wel leuk, en de crackling is wel lekker hard. Maar hij schiet mij te traag. Nu heb je echt twee stuks (of meer) nodig om een beetje gevulde lucht te krijgen. De knallen niet ook niet zo erg hard, en de boeketgrootte niet geweldig.

Leuke staarten, die boeketjes die erachter aan komen slaan ze de plank dan weer volledig mee mis. Hadden we mooie gekleurde peonys geweest dan had ik deze zeker gekocht!

het lijkt mee dat deze cake mij gaat vervelen. Tempo laag, geen variatie. Deze zal je al in een showtje moeten verwerken wat mij betreft. Ik loop hier niet echt warm voor. Greetz

Back
Bovenaan