Powerful 5 [Uitloop 2023]

zie em voor eur 62,50 in apeldoorn staan. maar of dat de prijs gaat worden voor dit jaar weet ik niet. kan niet in een winkelmandje doen op moment

Nee hoor, 5x500 gram. Staat bij mij in de buut voor 70 eurie... is nog best een mooie prijs hiervoor.

Op de site van Vuurwerkexpert.nl staat toch echt 1289 gram :wink:

Graag een link van de site waar die te koop staat voor €70,00. 5x500 gram voor die prijs koop ik hem dan meteen :D

Bedankt voor het bericht, maar het is een product die door Vuurwerkexpert wordt verkocht en op hun site staat toch echt iets anders.

B0D268E5-9765-41A2-9BC9-2F32A706EFAF.jpg

Ik denk dat het van de verkoper een foutje is en riekt in het ergste geval naar misleiding :wink:

Twintig schoten 25 mm kan nooit 500 gram zijn...

Waarom zou dat niet kunnen? Kan 25 gram per schot niet?

Ik heb de snuffelaar gebeld en zij houden vol dat het 500 gram cakes zijn. Dit staat overigens ook in de vuurwerkbieb.

Ik heb ze iig besteld en we gaan het zien eind van het jaar.

Dit assortiment heeft wel wat weg van de Vuurwerkexpert "Extreme Spirit", die al een tijdje niet meer beschikbaar is.

Dat was een 2,5KG kruit assortiment. 5 batterijen, elk 20 schoten, 30mm. Deze is 25mm; mogelijk kan/mag wettelijk 25GR dan niet.

Ik zag dit topic omhoog komen, toch nog even reageren. Was zeker geen 5x500 gram wat mij was voorgespiegeld. Wel redelijke potjes als ik het me goed herinner, maar haal ze niet nog een keer.

Back
Bovenaan