Power shells [Uitloop]

Ik heb gewoon een oude versie met 9 pijlen. Kan haast geen miskoop zijn voor €19. We zullen zien :)

Net even een klein pijltje geprobeerd, wat een geweldig ding.
Steeg goed op en kwam vervolgens met een goede burst tot ontploffing. Het boeket was erg goed uitgewerkt, red peony met brocade crown welke heel langzaam naar beneden dwarrelde. Top pijlen!

De eerste pijl was wel meteen één van de mooiste. De rest deed echter ook niet onder aan mijn verwachtingen (welke natuurlijk niet al te hoog waren). De effecten waren niet allemaal even rond, maar wel erg goed van kleur en de gouden effecten bleven erg lang hangen.
Ik had zelf het oude pijlenpakket, waarin 9 pijlen zaten. Ik betaalde wel de lagere prijs van het nieuwe pakket hiervoor, dus ik had een erg goed pijlenpakket voor dat geld. Het nieuwe pakket heeft slechts 5 pijlen. Dan is het voor het geld gewoon een aardig pijlenpakket, maar wel aan de dure kant.

Kan zijn dat er wat andere pijlen tussen zitten. Even op 720p of 1080p kijken voor iets beter beeld.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dat zijn inderdaad erg leuke pijlen! Je eerste filmpje klopt daarentegen denk ik niet want die lijkt wel erg veel op de Rocket boom van Beko.. :P

ik krijg net een folder binnen. word inderdaad aangegeven 9 pijlen. maar op de afbeelding staan er 5.
wat is het nou ?

Het zijn 5 pijlen, als je geluk had kon je dit jaar nog een oud pakket krijgen met 9 pijlen voor de nieuwe prijs :p

hier de grootste pijl uit het pakket
http://www.youtube.com/watch?v=V5Tv2p3k_tA

ps dit was trouwens de enige fatsoenlijke pijl uit het pakket, de rest was drama voor die 23 euro. deze komt er bij mij dus nooit meer in.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan