Power Block

moontan

VWC lid
DC011.jpg

Artikelnummer: DC 011
Artikelnaam: Power Block
Netto Kruitgewicht: 200 gram
Aantal Schoten: 16 schoten
Effectomschrijving: Veelvuldig multishot met spectaculaire nieuwe effecten in diverse kleuren.
Richtprijs: 17,95
Film 1: Diamond-Collection.eu
Film 2: Demo Avond 2007
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom zie ik nergens fluit en crackling?
Is dit het oude filmpje ofzo?
:bye:

Filmpjes zijn allen nieuw, het is ook een nieuw artikel. De informatie die wij hier verstrekken komt uit de catalogus van Schuurmans en het filmpje van de site Diamond Collection. Het kan natuurlijk zijn dat er een fout is gemaakt bij de films in te delen bij de juiste cake, maar het kan ook zijn dat dit een versie was die ze aangepast hebben nadien, dus dat de cake wel is volgens de omschrijving.

We kunnen dit alleen zeker weten door ervaringen van anderen en/of films. :wink:

Filmpje van de demo avond van Schuurmans is in de begin post geplaatst

Deze cake is niet echt mijn ding, de effecten zijn best origineel en zie je niet heel erg veel maar ik vind ze niet echt goed uit de verf komen.
De effecten vind ik te klein. In het filmje van de demo van Schuurmans werden er 3 tegelijk geschoten en toen zag het er best leuk uit, maar ik vraag me af of hij ook leuk is als je er één afsteekt.

Voor 17.95 vind ik dit een twijfelgeval, de effecten zijn wel appart maar komen niet lekker uit de verf

hier ben ik het totaal mee eens , want 2 kleurige glittering zie je niet vaak maar toch zie ik hem het liefst met wat power erachter , en zolang hij dat niet heeft is hij in mijn ogen die 17,95 ook niet waard . :bye::bye::bye:

Volledig met Kruitsnuiver eens.
De effecten op zich zijn mooi, rood/witte blinkers.
Maar veel te klein. Komen in deze cake niet tot zijn recht.
Jammer, anders had ik overwogen hem te kopen.

:bye:

Back
Bovenaan