Pounding Napalm

Hoe vaker ik hem bekijk hoe mooier hij wordt.
Wat een gave cake is dit zeg, die moet het geweldig doen in de straat.
Ik kan niet wachten om hem te stoken.

Mooie cake hoor en een prima prijs.

Alleen die naam, ik ervaar vuurwerk als plezier en gezelligheid en niet met oorlog en ellende.
Denk eens na over die namen importeurs?
(Tja, daar kan ik dan weer over zeuren... :blink: )

19,99 met korting, orgineel 29,99 deze wil ik wel hebben :p
Filmpje van Vuurwerkmania

Ze mogen wel een betere camera regelen bij Vuurwerkmania, lijkt wel china :p

3 stuks besteld, € 14,- p/s nu met de 30% actie.
Op de film lijken de fluit, knal en crackling prima in orde, ben erg benieuwd!

Heb hem ook besteld vanmorgen, mooie fluit op de film met effecten en met de 30% korting wilde ik deze wel eens proberen! Ben benieuwd.

Oei, deze had ik bijna gemist, gelukkig net op tijd gezien en zo maar eens met de VWMania actie bestellen, die kan prima om 12 uur mee.

Hij is wel erg snel voorbij, maar dat is dan ook het engiste nadeel van deze cake.
Ben dan ook erg blij dat ik hem besteld heb.

Heerlijke cake!!! Hier gaan er zeker een paar van komen!!! Of ik ga hier me beginnen of het wordt het begin van de finale

Vond alleen de burst een beetje tegenvallen. Maar wel blij dat ik hem heb besteld!

Deze had ik o.b.v. de eerste productfilm besteld. Hierbij had ik bedacht om er meerdere te combineren. Dan heb je namelijk een lekkere bak herrie en gevulde lucht, ongeacht de werkelijke kwaliteit. Na het zien van de daadwerkelijke demo's denk ik niet dat je er heel veel door hoeft te lonten. Zelfs stand-alone of met z'n 2en doen ze het verdomd lekker.

Back
Bovenaan