fireworks94
VWC lid
Gronau is alleen een afhaalpunt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gaat inderdaad ook op voor andere Duitse shops.Het probleem is dat de 'buitenlandse' leveranciers, zoals Evo, Klasek, Katan, Gaoo allemaal nog een keuringsnummer LGZ moeten krijgen van de BAM, en dat is per product volgens mij. En bij de BAM schijnt een aardige wachtrij te zijn, dus de kans is minimaal dat dit nog voor de verkoopdatum rond zal komen. Misschien een handjevol artikelen.
Wat ik dan weer niet snap; Postenhandel koopt vrolijk in, de Evo's en Katans van de wereld gaan daar vrolijk in mee... is er dan niemand die hier vroegtijdig aan denkt? Of loopt die BAM-aanvraag al lange tijd?
En dit moet ook gevolgen hebben voor andere Duitse shops. Valt me op dat er vanuit de wat bekendere namen nog niets gemeld is..?
"Leider zu spät wir haben schon Bestellschluss. Schau später nochmal vorbei"
Iemand misschien een idee of dit tijdelijk is of dat bestellingen voor de rest van het jaar niet meer mogelijk zijn? Bestellen is nu in ieder geval niet mogelijk.
Als je al wel wat hebt besteld, kan je dan nog bijbestellen?
Das net de blushing Crossette van EvolutionWow, deze is ook wel heel erg gaaf :
Die van vandaag in elk geval vrij waardeloos....Hoe zijn de ervaringen met het afhalen hierbij in Gronau?
Ja eens. Was ook wel redelijk zuur, al woon ik relatief niet ver weg, maar dan nog. Die andere gozers kwamen sowieso al van 100km verder, daar sta je dan...Zo, das niet best. Je zal maar van ver komen en ma/di gewoon moeten werken...Belachelijk zeg.
Die van vandaag in elk geval vrij waardeloos....
Rond 17:00 ter plaatse, openingstijden tot 18:00 volgens de site... maar; niemand. Niemand aanwezig.
Het maffe is, in dezelfde portiek zit een echte vuurwerkwinkel (met o.a. Triplex, El Gato, Magic Time), maar dat is dus niet Postenhandel.
(info voor de shoppers, op hetzelfde terrein zit ook een Edeka, Aldi, Lidl, Penny en drankhandel )
Volgens de mensen van die shop was de gozer van Postenhandel al sinds 13:00 uur pleite.. 's Morgens nog pakketjes uitgedeeld, 's middags allemaal klanten voor de dichte deur. Twee andere gozers stonden ook vertwijfeld wat te bellen, opzoek naar iemand van Postenhandel. Geen gehoor. Toen zijn we maar vertrokken na een half uurtje..
In de auto het nog eens via FB messenger geprobeerd op de terugweg, en daar kwam zowaar een reactie op. Om 18:00 zou er toch echt iemand aanwezig zijn, dus ik kon weer terug. Gelukkig klopte het, zodat ik alsnog m'n pakket kreeg.
Maar waarom die knakker 's middags afwezig was is me nog steeds een raadsel... en vooral lullig voor alle anderen die nu maandag/dinsdag alsnog terug moeten komen, want er stonden zeker nog zo'n 20 doosjes groot en klein op de pallet.
Die van vandaag in elk geval vrij waardeloos....
Rond 17:00 ter plaatse, openingstijden tot 18:00 volgens de site... maar; niemand. Niemand aanwezig.
Het maffe is, in dezelfde portiek zit een echte vuurwerkwinkel (met o.a. Triplex, El Gato, Magic Time), maar dat is dus niet Postenhandel.
(info voor de shoppers, op hetzelfde terrein zit ook een Edeka, Aldi, Lidl, Penny en drankhandel )
Volgens de mensen van die shop was de gozer van Postenhandel al sinds 13:00 uur pleite.. 's Morgens nog pakketjes uitgedeeld, 's middags allemaal klanten voor de dichte deur. Twee andere gozers stonden ook vertwijfeld wat te bellen, opzoek naar iemand van Postenhandel. Geen gehoor. Toen zijn we maar vertrokken na een half uurtje..
In de auto het nog eens via FB messenger geprobeerd op de terugweg, en daar kwam zowaar een reactie op. Om 18:00 zou er toch echt iemand aanwezig zijn, dus ik kon weer terug. Gelukkig klopte het, zodat ik alsnog m'n pakket kreeg.
Maar waarom die knakker 's middags afwezig was is me nog steeds een raadsel... en vooral lullig voor alle anderen die nu maandag/dinsdag alsnog terug moeten komen, want er stonden zeker nog zo'n 20 doosjes groot en klein op de pallet.