Pollius Fireworks Videotopic.

Gaaappppp even uitrekken en alle zonnebrand van afgelopen zomer van het lichaam douche, pollius ontwaakt uit de zomerstop.
Vanaf vandaag beginnen we weer lekker met een wekelijkse upload.

Vadaag starten we met een prima combi, de Willowtime van Broekhoff.

De 18.00 uur show voor de kindjes.
zie dat we al een poosje niks meer in dit topic hebben gepost. Check ons kanaal voor nog andere mooie filmpkes. :D

De power up van Weco verkrijgbaar bij de LIDL in Duitsland.
Een nieuw product vorig jaar op de markt. Met mooie grote ronde effecten.

ook namens mij de beste wensen allemaal.
Hopelijk hebben de meeste onder jullie een beetje kunnen genieten ondanks de mist op sommige plaatsen.

Vandaag alweer 18 jaartjes samen met mijn vrouw! Een goede reden om een extra mooi projectje gisteren te stoken.

En ook hier hebben we de code red van vuurwerktotaal gehad. Wat een mooie bak.
En heerlijk doorgelont met geen enkele pauze erin.
Een echte aanrader voor komende jaarwisseling.

Dikke producten komen hier voorbij. De Scala A is inderdaad belachelijk goed zeg.

Bedankt voor het delen.

Het werd eens tijd om wat leven en dit topic te
Maken.....bij deze een prachtig product in mijn ogen.

Het lijkt wel herfst buiten vandaag, ach laten we er nog 1tje doen omdat het kan.

Het gejuich op het einde is mijn vrouw, ze houd wel van een goed crackling effectje.

Een lekker projectje voor de dinsdagmiddag, bijzonder jammer dat ze er dit jaar niet meer zijn de F3 singleshots.

Welke single shots zijn dat met die multicolor erin dan?
Blijft eeuwig zonde inderdaad, persoonlijk vind ik het een mooie vervanger voor de pijlen, al blijft het geluid van het opstijgen van een pijl ongeëvenaard.

Haha die ramt er ff lekker op zeg in het begin, heerlijk. En inderdaad eeuwig zonde dat ze deze eruit gehaald hebben zeg.

Back
Bovenaan