poll vuurwerk verbod! allemaal stemmen

hoeveel van die polls krijgen we nog ,wat een gezeik en gezeur,dan moet alcohol en roken ook verboden worden,en gewoon weer 6dagen werken van 6 tot 18.00

dan hebben we het idieale Nederland :bonk::bonk::bonk:

Hey,

Laat ze lekker gaan.
Een vuurwerkverbod komt er uiteindelijk toch wel.
Ik koop nu alles legaal dat zal dan wel anders worden,
Ik blijf gewoon stooken.
Ik hoop dat het verbod er niet komt ,
Steeds meer mensen zijn erop tegen.
dat komt eigenlijk door het zwaardere knalvuurwerk
Hellaas.
Ik blijf en ben een pyro in hart en nieren
Verbod of geen verbod

Code:
SET !ERRORIGNORE YES
TAB T=1
CLEAR
URL GOTO=http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/index.dhtml
TAG POS=1 TYPE=INPUT:RADIO FORM=NAME:pollForm3570290 ATTR=ID:for-27185
TAG POS=1 TYPE=INPUT:BUTTON FORM=NAME:pollForm3570290 ATTR=*

Makkelijk is Chrome gebruiken

Dan iMacro plugin installeren,

Dan die code plakken in de Current file en dan play loop.

hoeveel van die polls krijgen we nog ,wat een gezeik en gezeur,dan moet alcohol en roken ook verboden worden,en gewoon weer 6dagen werken van 6 tot 18.00

dan hebben we het idieale Nederland :bonk::bonk::bonk:

Ja hoeveel keer moeten we nog gaan stemmen? Stem me wezenloos hier....

Volkskrant:bonk:. De zgn intelectuelen van Nederland. Dit zijn de jankerds die ook tegen zwarte piet zijn. Traditie en ergens plezier in hebben is not done bij deze mensen.
Zolang er bijna 70 miljoen wordt omgezet, dit is dan btw 14,7 miljoen, vergeet niet de winstbelasting die moet worden afgedragen en al het geld wat binnenkomt aan vergunningen. Alle mensen die op de een of andere manier werkzaam zijn in deze branche waarvoor geen uitkering hoeft te worden gedokt en vervolgens via hun loon ook weer belasting betalen, zie ik het verbod er niet snel komen.

Hey,

Laat ze lekker gaan.
Een vuurwerkverbod komt er uiteindelijk toch wel.
Ik koop nu alles legaal dat zal dan wel anders worden,
Ik blijf gewoon stooken.
Ik hoop dat het verbod er niet komt ,
Steeds meer mensen zijn erop tegen.
dat komt eigenlijk door het zwaardere knalvuurwerk
Hellaas.
Ik blijf en ben een pyro in hart en nieren
Verbod of geen verbod

Uiteindelijk maar over hoeveel jaar spreek je dan? Is dat 10 jaar 20 jaar. Kijk uiteindelijk zal het verboden worden omdat het milieu onvriendelijk is. Het vervuild gewoon

Als fabrieken schoner worden, auto's elektrisch dan is vuurwerk automatisch daarna aan de beurt.
Schoon vuurwerk zal er nooit komen... En dat verbod zal dan voor de hele Europese Unie gelden. Maar misschien duurt dat nog 20 jaar en wie wat er dan allemaal nog komt. Maar duurzaam is vuurwerk zeker niet

We staan voor bij deze haha, van de 7000 stemmen zijn er 51% tegen een vuurwerkverbod.

@karol: Verder is lesli al bezig met het maken vaan duurzaam vuurwerk.

Uiteindelijk maar over hoeveel jaar spreek je dan? Is dat 10 jaar 20 jaar. Kijk uiteindelijk zal het verboden worden omdat het milieu onvriendelijk is. Het vervuild gewoon

Als fabrieken schoner worden, auto's elektrisch dan is vuurwerk automatisch daarna aan de beurt.
Schoon vuurwerk zal er nooit komen... En dat verbod zal dan voor de hele Europese Unie gelden. Maar misschien duurt dat nog 20 jaar en wie wat er dan allemaal nog komt. Maar duurzaam is vuurwerk zeker niet

Hey kerel,

Hier kan ik je geen antwoordt opgeven.
Ik hoop diep in me hart dat er geen verbod komt !
ik bekijk het zo,
Ookal verbieden ze het c
Waar vraag is zal handel zijn

Gr

Ik heb ook gestemd.
Ik heb NEE gestemd op de vraag of vuurwerk alleen door professionals moet worden afgestoken, dus dan betekent dat toch dat wij als particulieren gewoon kunnen blijven stoken?
Ik hoop dat dat verbod er in geen 1000jaar zal komen.
En tegen die tijd hoef ik me toch nergens meer druk te maken.
Maar we gaan inderdaad de goede kant op!
Dus kom op meer stemmen VOOR zelf vuurwerk afsteken.
Het zou DOODZONDE zijn als zo'n mooie traditie die al eeuwen bestaat verloren gaat.

Back
Bovenaan