Poll: Allemaal stemmen, laat ze maar zien dat er wel mensen zijn die willen stoken!

Wat een voorbeeld zeg op die site een stel idioten die bier zitten te drinken met vuurwerk beetje showen op TV.
Alsof iedereen zo is met oud en nieuw

Stunten ze niet is het weer niet goed. En dit geeft ook direct het probleem aan van de huidige maatschappij

maar:

"Algemeen is de verwachting dat de overlast en de schades tengevolge van vuurwerkvandalisme zullen afnemen"

Als we nu allemaal overdag bushokken kapot maken, huis opblazen en brand stichten dan gaat het slechter dan 31 december 2013. Algemene verwachting niet gehaald en dan zouden ze de regels terug draaien naar 10.00 tot 02:00 uur? ;)

Stunten ze niet is het weer niet goed. En dit geeft ook direct het probleem aan van de huidige maatschappij

maar:

"Algemeen is de verwachting dat de overlast en de schades tengevolge van vuurwerkvandalisme zullen afnemen"

Als we nu allemaal overdag bushokken kapot maken, huis opblazen en brand stichten dan gaat het slechter dan 31 december 2013. Algemene verwachting niet gehaald en dan zouden ze de regels terug draaien naar 10.00 tot 02:00 uur? ;)

Het terugdraaien van de tijden zou een wonder moeten zijn

Ook even gestemd, natuurlijk op TEGEN. We gaan de goede kant op, we hebben al 60 % in ons voordeel :thumbsup:

Dit soort dingen gaan nooit eerlijk,morgenvroeg hebben er heel veel voorstanders voor het verbod gestemd.Zo niet hoor je er ook niks meer van.Ik heb nog geen een keer gelezen ergens dat de pol gewonnen is door de tegenstanders.

wat een reacties daar. Zo sukkel denkt dat je met 10 kanonslagen een prullenbak opblaast yeah right. Ik had er al 20a30 nodig om een cola blikje kapot te krijgen whahaha xD

dat is trouwens erg hard gegaan met die poll zeg
want we staan nu glansrijk voor .
maar goed mijn duid kun je in het zakje terug vinden .
de stand is als volgt 40% is voor en 60% is tegen een verbod .

Gaat helaas weer de verkeerde kant op maar denk dat vele mensen de poll wel gezien hebben toen het in ons voordeel was.

hoezo de verkeerde kant op? het staat 61 tegen 39 voor ons.

maar met dit stukje:

ben ik het ook niet eens. mijn inziens word de overlast alleen maar veel groter omdat je nu een vrij groot tijdvak overdag hebt waarin het in theorie overlast vrij zou moeten zijn. maar als een beetje freak denk ik echter dat bar weinig mensen zich daaraan gaan houden. er is dus veel meer gelegenheid op die dag om overlast te veroorzaken, en daarom zullen mensen ook veel meer overlast ervaren. (terwijl het hoogstens net zo blijft als voorgaande jaren..)

hoezo de verkeerde kant op? het staat 61 tegen 39 voor ons.

maar met dit stukje:

ben ik het ook niet eens. mijn inziens word de overlast alleen maar veel groter omdat je nu een vrij groot tijdvak overdag hebt waarin het in theorie overlast vrij zou moeten zijn. maar als een beetje freak denk ik echter dat bar weinig mensen zich daaraan gaan houden. er is dus veel meer gelegenheid op die dag om overlast te veroorzaken, en daarom zullen mensen ook veel meer overlast ervaren. (terwijl het hoogstens net zo blijft als voorgaande jaren..)

Klopt echter smiddags ging het naar 55 - 45 vandaar ;)

Ja daarom zal wss als arno bonte weer een overlast melding site heeft het aantal klachten fors toe nemen door deze maatregelen. We kunnen wel raden wat de media hier mee doet :(

Back
Bovenaan