shanice '_'
VWC lid
ook gestemd, natuurlijk wel tegen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat een voorbeeld zeg op die site een stel idioten die bier zitten te drinken met vuurwerk beetje showen op TV.
Alsof iedereen zo is met oud en nieuw
Stunten ze niet is het weer niet goed. En dit geeft ook direct het probleem aan van de huidige maatschappij
maar:
"Algemeen is de verwachting dat de overlast en de schades tengevolge van vuurwerkvandalisme zullen afnemen"
Als we nu allemaal overdag bushokken kapot maken, huis opblazen en brand stichten dan gaat het slechter dan 31 december 2013. Algemene verwachting niet gehaald en dan zouden ze de regels terug draaien naar 10.00 tot 02:00 uur?![]()
hoezo de verkeerde kant op? het staat 61 tegen 39 voor ons.
maar met dit stukje:
"Algemeen is de verwachting dat de overlast en de schades tengevolge van vuurwerkvandalisme zullen afnemen"
ben ik het ook niet eens. mijn inziens word de overlast alleen maar veel groter omdat je nu een vrij groot tijdvak overdag hebt waarin het in theorie overlast vrij zou moeten zijn. maar als een beetje freak denk ik echter dat bar weinig mensen zich daaraan gaan houden. er is dus veel meer gelegenheid op die dag om overlast te veroorzaken, en daarom zullen mensen ook veel meer overlast ervaren. (terwijl het hoogstens net zo blijft als voorgaande jaren..)