[POLL 2016] Beste IMPORTEUR van 2016!

[POLL 2016] Beste IMPORTEUR van 2016!

  • Bonfireworks

    Stemmen: 1 0,2%
  • Broekhoff Vuurwerk

    Stemmen: 8 1,5%
  • Burn It

    Stemmen: 8 1,5%
  • Cafferata Vuurwerk

    Stemmen: 12 2,3%
  • China Red

    Stemmen: 37 7,1%
  • Evolution Fireworks

    Stemmen: 167 32,2%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

    Stemmen: 12 2,3%
  • Haokan Vuurwerk

    Stemmen: 2 0,4%
  • Heron Fireworks

    Stemmen: 2 0,4%
  • Katan Vuurwerk

    Stemmen: 12 2,3%
  • Lesli Vuurwerk

    Stemmen: 13 2,5%
  • Mercurius Vuurwerk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Pangu Fireworks

    Stemmen: 67 12,9%
  • Pronk Vuurwerk

    Stemmen: 4 0,8%
  • Pyrostar NL

    Stemmen: 0 0,0%
  • Royal Fireworks

    Stemmen: 6 1,2%
  • Rubro Fireworks

    Stemmen: 200 38,6%
  • Vulcan Europe

    Stemmen: 5 1,0%
  • Vuurwerkmania

    Stemmen: 83 16,0%
  • Vuurwerktotaal

    Stemmen: 129 24,9%
  • Welkoop Vuurwerk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Witte Vuurwerk

    Stemmen: 19 3,7%
  • Wolff Vuurwerk

    Stemmen: 112 21,6%
  • Zena Vuurwerk Nederland

    Stemmen: 78 15,1%
  • Vuurwerkhal

    Stemmen: 4 0,8%

  • Totaal stemmers
    518

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Welke importeur is volgens jullie dit jaar de beste vuurwerkimporteur in Nederland?

Bij jullie keuze zouden jullie de volgende overwegingen mee kunnen laten spelen:
- Prijs/kwaliteit van de collecties;
- Is de importeur wel of niet innoverend bezig;(het constant doorvoeren van vernieuwingen in het assortiment)
- Is de kwaliteit van het gebodene in overeenstemming met het beoogde/beloofde effect;
- Is de kwalteit van het vuurwerk constant;
- Hoe is de verkrijgbaarheid;
- Etcetera, etcetera

Vaak zien wij dat mensen twijfelen, daarom kan je meerdere favorieten opgeven als je dat wilt!
Naast de poll zijn vooral de toelichtingen op de keuze van groot belang, graag zien wij jullie toelichting dan ook in dit topic verschijnen. Alvast bedankt!

De resultaten zijn ook dit jaar verborgen tot na de sluiting om manipulatie tegen te gaan!


Wij zijn benieuwd, stem nu op jouw favoriet(en)!


Waarom stemmen?
Jouw stem is belangrijk en je maakt ook gewoon kans op een mooie prijs! Zo simpel kan het zijn! :wink:
Wij loten uit álle mensen die hebben gestemd.
 
Voor mij sowieso Vuurwerktotaal, Wolff en Zena!
Altijd goede producten met net even andere effecten.
Kwaliteit altijd hoog, en goede service!
 
Ik heb dit jaar gestemd op Wolff Vuurwerk en Vuurwerktotaal.
Waarom?
Beide zijn goed verkrijgbaar door het land, hele goede prijskwaliteit, zijn dit jaar ook de importeurs waar ik de meeste producten van heb :)
 
Moeilijk. Vuurwerktotaal, Rubro en Zena heb ik veel van. Goed verkrijgbaar, super winkels en de demo's zagen er goed uit. Nieuw dit jaar zijn vuurwerkmania (testpakket!), Pangu en Evolution fireworks. Vooral van de laatste twee verwacht ik qua uitwerking veel van. Ik wacht nog even met stemmen tot na de dag der dagen.
 
Uiteraard hoef je niet vooraf te stemmen, wacht gerust tot januari.
Je kunt je stem niet meer aanpassen naderhand.
 
Ik had dit jaar de Immortal Special en de Full Traction en dat waren de toppers van de avond.Wat een grote boeketten.Alles is gefilmd :cool:

Katan dus.
 
Laatst bewerkt:
Mijn stem gaat naar Evolution. Wat importeren zij mooi spul zeg. Bij diverse Evo cakes/cakeboxen riepen veel omstanders dat deze wel illegaal moesten zijn. Sunbeams, Spectacle boxen, en diverse Pro-Line en Evo cakes voorbij zien komen. Wauw, geen enkele tegenvaller er tussen.

Wolff is voor mij een hele sterke 2e. De Cruel Traction kan zich nog steeds meten met de top. De salvo's zijn luchtvullend. Tevens o.a. Alcatraz, Triple Trouble, Viking, Stormchaser, Return of the Phoenix, Wings of Darkness en Fallen Star gezien, stuk voor stuk prachtig.

En 3e is Broekhoff. Broekhoff is duur, maar wat zijn Scorpione en Odin's Feast fantastische cakes zeg. Ook nog een Osiris en Extreme Spirit in de buurt gezien. Top spul.
 
Ik heb gestemd op evolution. Wat is dat kwaliteit zeg. Geen enkele importeur krijgt de kleuren zo mooi tevoren getoverd.
Ik hield al van blauw maar toen de golden willows de lucht in ging kreeg ik even een nieuwe definitie van blauw om mn oren.

Daarnaast nog wat evo producten geschoten en vuurwerkliefhebbers en kenners kwamen naar me toe om te vragen welke producten het waren.

Op nummer 2: Pangu, manmanman wat was de 'some like it hot' vet. Die fontein was geweldig groot, de hele straat vol crackling en bizar grote boeketten. Zowiezo veraste de boeketgrote van meerdere pangu producten mij.

Op nummer 3: Rubro. Manmanman wat is het buurtassortiment vet, alle cakes per 2 geschoten en dat vult me de lucht wel. Daarnaast had ik nog 2 cakes van de starpalm en 2 cakes van de king crown with glitter over van vorig jaar. Die om en om in een doos gedaan als cakebox. Wauw! De beste cakebox van de avond (maar ik heb o.a de spectacle 120 niet geschoten vanwege de mist, ik denk dat die het nog overtreft). In mijn finale had ik 3x de voltage 45 in W-shape, dat was echt genieten ook, wat een chaos en wat is dat goud mooi.


Daarnaast ook mooie producten gezien van wolff, zena, vuurwerkmania, vuurwerktotaal en cafferata.
 
Evolution, kwaliteit van de bovenste plank, doorzettingsvermogen van Marchel en mooie afwerking van de cakes. Plaatje klopt!
 
Hoewel zowel wolff als rubro al jaren prachtig vuurwerk hebben, en vuurwerktotaal weer een betere prijs/kwaliteit verhouding heeft, ga ik dit jaar toch voor evolution. De innovatieven en effecten van hun cakes zijn gewoon geweldig.
 
1. Vuurwerktotaal omdat ze inovatief zijn. (Capital, Fifty-fifty, Machine gun box) en hun kwaliteit vast houden. (Massive, Hardstyle box)

2. Vuurwerkmania voor hun budgetcakes. (Blits Fire, Monster Ride, Bonbini Palm, We Like It, Pounding Napalm) Echt ongelofelijk dat dit kan met de prijzen en kruitinhoud, het lijkt wel Duitsland. Ze moeten alleen ophouden met de productie totaal andere effecten te geven dan de samples.
 
Mijn stemmen gaan naar:

1.Vuurwerktotaal. Bij hen koop ik al reeds aan aantal jaar. Begonnen met wat pakketjes, daarna wat losse cakes met pakketjes en inmiddels helemaal verslaafd en meer cakeboxen en losse cakes. Ruim assortiment, prima bereikbaarheid en hulp via o.a. whatsapp, prima prijzen en de kwaliteit was ook altijd top. Verder vond ik de labels van hun Volt! collectie echt bruut!

2. Vuurwerkmania wat een top artikelen voor top prijzen. Showbox 2.0 was misschien wel mijn favoriete box van 2016. Deze was beter dan verwacht en dat voor een zachte prijs dankzij een mooie actie. Alles netjes geleverd bij mijn dealer. Duidelijke site. Maar ook de budget cakes (o.a monster ride, blitz fire) deden het erg goed waar je dit soms niet verwachtte door de lage prijzen. Verder nog een aantal topper zoals Double Demolition en de Pounding Napalm, erg mooi!
 
Laatst bewerkt:
Ook voor mijn is dit jaar gewoon weer Vuurwerktotaal gewoon omdat ze goed prijsen en ze hebben ook goed vuurwerk heb dit jaar 2 blokken gekochten waar ik alleen china flimpje van heb gezien maar in egt waaren ze gewoon top..

Kijk nu alweer uit naar de nieuw produchten van 2017 :cool:
 
Back
Bovenaan