[ Poll 2011 ] Wat is jouw budget voor 2011 - 2012

[ Poll 2011 ] Wat is jouw budget voor 2011 - 2012

• € 0 - 100

Stemmen: 28 11,1%
  • € 100 - 200

Stemmen: 45 17,9%
  • € 200 - 300

Stemmen: 22 8,7%
  • € 300 - 400

Stemmen: 22 8,7%
  • € 400 - 500

Stemmen: 20 7,9%
  • € 500 - 600

Stemmen: 15 6,0%
  • € 600 - 700

Stemmen: 15 6,0%
  • € 700 - 800

Stemmen: 9 3,6%
  • € 800 - 900

Stemmen: 7 2,8%
  • € 900 - 1000

Stemmen: 9 3,6%
  • € 1000 - 1500

Stemmen: 28 11,1%
  • € 1500 - 2000

Stemmen: 6 2,4%
  • € 2000 - 2500

Stemmen: 6 2,4%
  • € 2500 of meer

Stemmen: 12 4,8%
  • Wat ik heb of ga uitgeven blijft voor iedereen geheim !

Stemmen: 8 3,2%

• Totaal stemmers
    252
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
0 tot 300 euro. Hangt net af van hoe de volgende maand mijn inkomen gaat zijn. Voorbestellen gaat in iedergeval nie door.

Ik zit nu rond de 700 euro en ben bang dat het tijdens de verkoopdagen nog wel wat oploopt maar zal niet te veel bijkomen. Is meer dan genoeg voor een meer dan leuk oud en nieuw :)

ik geef laten we zeggen 120 euro uit, dit bezorgt mij gewoon echt de dag van het jaar, en mensen die het veel vinden moeten zich even realiseren, het is een 10tje per maand, en ja voor mij is het een hobby die het hele jaar doorgaat, want ik heb er het hele jaar plezier aan, het uitkijken naar mijn hobby etc.

Dit zijn overigens uitgaven die voor mij als 15 jarige redelijk groot lijken, maar financieel gezien doe ik het in tegenstelling tot mijn leefstijdsgenoten zeer goed volgens mij, 90% van de 15 jarige heeft volgens mij niet eens 10 euro contant in zijn/haar huis liggen

Misschien is voorlichting over gedlzaken door scholen/ouders wel even iets wat er toe doet, maar dat is totaal niet relevant in dit topic sorry.

Ik geef nu zo een rond de 2000 uit (Helaas)
Al die sites al dat moois veelste verslavend om alles aan te klikken

Derk!

Ik ben nu 15 en het ziet er naar uit dat het dit jaar rond de 100a150 euro komt te liggen. (met een beetje sponsoring van pa uiteraard) Dit is voor mij een flink bedrag, zeker omdat ik niet werk, maar ik heb het er voor over. Het is immers maar een keer per jaar oudejaarsdag!

Echt veel wat sommige 15 jarigen als budget hebben hoor. Ik had toen voor net €50 of €60! ik heb als het goed is het bestelformulier nog liggen van dat jaar (2005-2006).

Ik had het voornemen om rond de €300 te gaan uitgeven dit jaar. Echter ben ik in contact gekomen met een dealer dat een leuke collectie heeft. Dus ik heb mijn budget opgeschroefd naar €400. En dat is toch echt wel mijn max.

Echt veel wat sommige 15 jarigen als budget hebben hoor. Ik had toen voor net €50 of €60! ik heb als het goed is het bestelformulier nog liggen van dat jaar (2005-2006).

Ik had het voornemen om rond de €300 te gaan uitgeven dit jaar. Echter ben ik in contact gekomen met een dealer dat een leuke collectie heeft. Dus ik heb mijn budget opgeschroefd naar €400. En dat is toch echt wel mijn max.

ik ook hoor toen ik rond de 15 was :p 20 euro aan klein spul en een meterpakket mocht ik maximaal.

Vorig jaar(was toen 15) heb ik 220 euro uitgegeven. Zo gek vind ik dat niet echt. Ik verdiende gewoon al 80 euro per maand.

80/m = 960 per jaar. Dat betekent dat je ongeveer 25% van je inkomsten aan vuurwerk uitgeeft...
Als ik dat zou doen, zou ik op 1200 euro uitkomen ^.^
(maarja, op je 15e/16e heb je nog heel weinig andere kosten om rekening mee te houden, ik heb bijv me rijbewijs gehaald, kostte me 2500 euro... Dan nog een nieuwe PC van 700 euro, een paar Xbox spellen a 45 per stuk, en nog een SGS2 omdat ik een nieuw mobieltje nodig had :P

Zo gaat je bankrekening wel hard achteruit :P

Gelukkig heb ik alles vantevoren besteld, want ik heb geen rooie cent atm :P

Mijn budget is 300-400 overigens, al 350 uitgegeven, en misschien nog 50 van mijn loon van deze maand :)

wel handig als je zelf een vuurwerkwinkel heb want dit scheelt heel veel geld , hoewel het wel een uitdaging is om niet te veel af te steken (of kan dit niet)
Ik steek alleen wolff (echt een super programma )en een klein beetje Lesli af.
Als ik iemand een advies kan geven over deze programma,s graag een pm.
oh ,ja ik denk 1000/1500 euro

Niet zo gek veel, haal denk ik een paar silver salutes en nog wat ander spul om wat mee te knutselen.

nog niks uitgegeven aan vuurwerk.
Moet nog Carbid halen ( 5 euro de kilo )
Maar ik zoals iederjaar komen we hier uit op een bedrag van 100-150 euro.
verdeeld over 3 personen.

Losse prut : shocks en meer 300-350 euro.
Potten ,fonteinen , matten en pijlen - 400-600 euro.

Me lijst groeit nog. En als ik weer wat extra gewerkt heb ga ik zeker wat meer fonteinen inslaan. Vorig jaar had ik echt bijna geen fonteinen en ik wil er toch wel heel wat meer voor in de voor avond. Lekker op een stoeltje zitten met een amstel malt of een energy en de fonteinen 1 voor 1 doorlonten. Met op de achtergrond knallen van andere mensen. Dat is zo heerlijk. Worstenbroodje derbij hmmm word weer een topdag !

ik heb nu al zo'n 150 euro aan vuurwerk liggen en ik ben van plan nog zo'n 50 a 60 euro uit te geven aan wat sier en mischien nog een pakje of 3 nitraten kopen.

ik lieg meestal over de prijs die ik aan illegaal vuurwerk besteed puur om gezeik met mijn ouders te voorkomen.

dus zo'n 220 euro ongeveer

ik kom net onder de honderd euro uit samen met mijn pa want die geeft er niet veel om ik heb ook het geluk dat bij ons alles zeer goedkoop is bijvoorbeeld slof rotjes
0,50 cent romijnsekaarsen 15 stuks 1 euro en ga maar zo door (ik ben trouwens 14 dus heb ik niet enorm veel te besteden)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan