[Poll 2011] Beste product 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
We zijn weer erg benieuwd naar wat jullie het beste vuurwerkproduct vinden van 2011. Dit kan vanalles zijn, een fontein, een rotje, een mat, een cake, pakketten, pijlen, noem maar op!

Vorig jaar is de Jaloers van Witte Tenten Vuurwerk verkozen tot hét product van 2010. Is hij dit jaar overtroffen of staat hij nog steeds aan de top? Jullie bepalen! :)

Post jouw favoriete artikel van 2011 in dit topic. Begin 2012 gaan wij alle inzendingen optellen en dan weten we wat hét product van 2011 was. :D

Let op: je kunt maximaal 1 artikel opgeven, doe je dit niet, dan pakken wij het eerstgenoemde artikel als inzending. Uiteraard hoeft het geen nieuw artikel te zijn, maar het artikel dat jij het mooiste vindt.

Alvast bedankt voor jullie inzending, we zijn benieuwd! :D

Secret Salute van Rubro Vuurwerk, maar op de tweede plek de Heavy Legend 49 schoten van dezelfde importeur, wat een prachtige batterijen waren dat!

Laatst bewerkt:
Hoe kun je dat nu al weten terwijl je nog lang niet alles hebt gezien dit jaar?

De poll is nog een hele tijd open dus je hoeft nu nog niet te stemmen:wink:, maar het mag wel.
Tuurlijk ben ik ervan op de hoogte dat we bv. van der Nat nog niet gezien hebben, maar er zijn ook mensen die alwel hun keuze bepaalt hebben voor dit jaar. Voila.

Laatst bewerkt:
Inderdaad Tabe...daarom zal ik hier vooralsnog ook nog niet stemmen, hoewel ik toch al wel een paar topproducten heb gezien :p

Aangezien ik er 8 stuks van ga krijgen dit jaar kies ik voor de Hot chains van Royal Fireworks. Prachtige pot!

Ik kies nog altijd voor de Jaloers. Ik twijfelde even met de Monster Jam van Lesli, maar die heeft eigenlijk maar één effect. Jaloers is veelzijdiger en onovertroffen artistiek. Kunstvuurwerk. Wie 'm op film niet zo bijzonder vindt, moet 'm juist 'ns gaan aanschaffen. Ook al is hij duur, je zult er geen spijt van hebben en overdonderd zijn door de pracht. Liever één Jaloers dan een Buurtass. XXL :D

Moet trouwens bekennen dat de Shanghai Detonator van China Red ook even door m'n hoofd schoot. Maar die ken ik enkel nog van 1 productiefilmpje, geen demo's of reallife ervaringen. Nog maar even wachten dus.

Ik zat de denken aan Shanghai Detonator van China Red óf Monster Jam van Silver label van Lesli. Aangezien wij bij Lesli erg goed werden verwent gaat mijn stem uit naar Monster Jam!

Goldstrike Brilliant Collection,Hardix. ga hem niet mee maken,maar de kwaliteit op beeld,is super!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan