[Poll 2010] Beste Vuurwerkimporteur

[Poll 2010] Beste Vuurwerkimporteur

• Beko Vuurwerk

Stemmen: 2 0,6%
  • Bonfireworks

Stemmen: 44 12,9%
  • Breeschoten " De Kruiterij "

Stemmen: 6 1,8%
  • Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 5 1,5%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 7 2,0%
  • GBV - WECO

Stemmen: 20 5,8%
  • Hardix Vuurwerk

Stemmen: 4 1,2%
  • JVE

Stemmen: 1 0,3%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 3 0,9%
  • Lesli

Stemmen: 13 3,8%
  • Meester Vuurwerk

Stemmen: 2 0,6%
  • Mercurius

Stemmen: 0 0,0%
  • Pronk Vuurwerk

Stemmen: 6 1,8%
  • Pyrostar [ NL ]

• Royal Fireworks

Stemmen: 30 8,8%
  • Rubro

Stemmen: 22 6,4%
  • Schuurmans Vuurwerk

Stemmen: 10 2,9%
  • Sky Fireworks

• VC Vuurwerk

• Vuurwerktotaal

Stemmen: 14 4,1%
  • Witte tenten [ Marijn ]

Stemmen: 53 15,5%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 85 24,9%
  • XXL - Fireworks

• Zena Nederland

Stemmen: 10 2,9%
  • andere, niet genoemd

Stemmen: 3 0,9%

• Totaal stemmers
    342
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Torrr

VWC lid
Welke importeur is volgens jullie mening de beste vuurwerkleverancier.
Let op: het gaat in deze poll niet om het beste vuurwerkmerk, die komt later in een andere poll aan bod. :)

Bij jullie keuze zouden jullie de volgende overwegingen mee kunnen laten spelen:
- Prijs/kwaliteit van de collecties;
- Is de importeur wel of niet innoverend bezig;(het constant doorvoeren van vernieuwingen in het assortiment)
- Is de kwaliteit van het gebodene in overeenstemming met het beoogde/beloofde effect;
- Houdt de importeur wel of geen rekening met de wensen van de echte vuurwerkliefhebbers zoals die samenkomen op vuurwerkwebsites;
- Etcetera, etcetera

Naast de poll zijn vooral de toelichtingen op de keuze van groot belang, graag zien wij jullie toelichting dan ook in dit topic verschijnen. Alvast bedankt!

Wij zijn benieuwd, stem nu!

Ik zou gebaseerd op ervaringen Wolff en WTV willen stemmen, maar omdat je maar op 1 importeur kan stemmen, wordt het toch WTV.

Waarom?
Vanwege een sterke wil om altijd te komen met vernieuwende producten en innovatie's die erg dicht tegen het randje van de wetgeving aanzitten.

Dit jaar weer met b.v.: Bartje, Jaloers, Vetjes en Gelukkig Nieuwjaar...

Had zelf ook een paar importeurs waar ik op wou stemmen.

Echter niet mogelijk.

Mijn stem gaat naar Royal Fireworks vanwege de prijs kwaliteits verhouding.

Verder wel even over mijn andere kanshebbers.
Wolf vanwege de het feit dat ze elk jaar weer met een paar fantastische producten komen.

Cafferata die met de showtime toch wel echte turbocakes neerzetten.
1 minpuntje echter wel is de prijs voor de producten,Die hadden bij sommige wel een tikkeltje lager gekunnen.

Dat is voor mij Marijn. Als ik zo de criteria lees moet je wel als eerste aan Witte Tenten denken. En het spreek allemaal voor zich, alleen verliezen ze het qua prijzen van Bonfireworks.

Dit jaar ga ik niet voor Wolff. Ik vind dat ze dit jaar toch wat minder zijn qua nieuwe producten.

Mijn stem gaat uit naar Rubro. Ze hebben in al hun collecties een aantal topproducten zitten en wat voor mij ook meetelt is dat ze actief zijn op het forum en echt wat doen met de feedback die ze van ons, de leden van het forum, krijgen.
Complimenten.

Ik zit te twijfelen tussen WITTE TENTEN VERHUUR, WOLFF, ROYAL FIREWORKS en CAFFERATA.

uiteindelijk cafferata gekozen ivm. de nieuwe geweldige x-plosion line. deze kan echter nog veranderen als de demo filmpjes slechter zijn dan de china filmpjes.

als dit het geval is gaat me stem naar royal fireworks

Mart

Als Bon Fireworks dit jaar met wat nieuwe producten was gekomen dan had ik zeker op hen gestemd, daarom toch maar op Wolff gestemd. Wie heeft er trouwens op de Kruiterij gestemd, m.i. toch 1 van de slechtere importeurs van NL vooral vanwege de prijzen.

Zat te twijfelen tussen Bonfireworks, en Royal, toch voor Royal gegaan.

Ben vorig jaar naar een demo geweest, en daar schoten ze Royal. Wat een mooi vuurwerk.

heb marijn gekozen en zat te twijfelen tussen deze en bonfire,aangezien bonfireworks met weinig nieuws is gekomen en marijn geniale effecten en verassend is heb ik voor deze gekozen.

bonfire is nog wel de beste in prijs kwaliteit vind ik prachtig spul en zal ook wel altijd in mij collectie voorkomen.

Wollf en Royal Fireworks staan gelijk voor nu ik had mijn stem al aan Wollf gegeven omdat ik ze ieder jaar vernieuwend vind en ze hebben voor iedere beurs wel iets.Tuurlijk zitten er producten bij die ik minder vind maar dat heeft iedere vuurwerk collectie.Deze afweging makende komt Wollf toch voor mij op een 1e plaats strak gevolgd door een gedeelde 2e plek voor Rubro en Royal Fireworks.

Na lang twijfelen is mijn stem gegaan naar Royal Fireworks. Dit vanwege de diversiteit in de producten en de goede prijs / kwaliteitverhouding.

De andere collecties waar ik over twijfelden waren witte tenten, en wolf

Moeilijke keuze dit jaar.
Vier importeurs komen bij mij in aanmerking
Wolff, Rubro, Royal en Witte Tenten
Deze importeurs zijn constant de afgelopen jaren bezig geweest om het mooiste vuurwerk voor de liefhebbers op de markt te brengen.
Uiteindelijk gekozen voor Witte Tenten omdat zij dit jaar de mooiste producten op de markt hebben gebracht.

Voor mij was het eerst bonfireworks, maar nu zakt die toch af door slechte kwaliteit van outragious en wodka blue.

Helaas.
nu is het wolff

Ik hoor dat Wolff een liefhebber is, de allrounder in zijn klasse... Dan toch maar dat verdere reisje naar de winkel die Wolff producten verkoopt. Want in Amsterdam heb je niet veel winkels die vuurwerk van Wolff verkopen... Iemand Tips? (als je ervaring hebt met een winkel in Amsterdam, of er gewoon veel verstand van hebt).

MvG 333deejay333

Ik ben een van de weinigen die voor Lesli gaat, waarom?
Lesli is een duur merk, maar als je weet wat je moet kopen heb je een zeer goede prijs/kwaliteit. (denk aan Pyroshoppers Kickstarter)
Tevens zijn ze dit jaar gekomen met de Mystery Pot, ik weet zeker dat andere importeurs hier nooit op zouden kunnen komen.
Tevens kies ik Lesli omdat ik alleen met Lesli en Breeschoten de Kruiterij ervaring heb...

1) Bonfireworks : effecten om van te smullen.... hun collectie is echt helemaal compleet, elk effect is er wel te vinden, en de betere cake's zitten allemaal rond de 25-40 euro, hoger komen de prijzen niet! (op de thundercake van 55 euro na) maakt dat deze collectie van mij een eerste plaats krijgt.

2) Rurbo : Prijstechnisch heel lekker. Effecten zijn goed. Meer kan ik er niet over zeggen, doorgaan zo!!

3) Wolff Ook al kon ik geen nummer 2 of 3 stemmen, toch zou ik graag nog even mijn reactie kwijt willen voor nummer 3. Wolff heeft een zeer breed assortiment, heeft ook een paar goede budgetpotten in hun collectie zitten (heavy 3/4/5, super 4-16, Cape town, battle) en natuurlijk de betere cake's zoals space shooters, panter, temple of stone, silver salute. Voor mij betekent dit een nummer 3, Het merk valt voor mij in elk geval niet meer weg te denken in me collecties, en dat zal -als wolff zo nog jaren blijft produceren- zeker ook niet veranderen.

Zeker voor wolff , 3 redenen

1- Ruim Assortiment
2- Elke jaar veel nieuwe producten
3- Juiste prijs / kwaliteit

Ik heb voor Pronk gekozen. Dit om de volgende redenen.

1) Zeer mooie eigen productlijn waar ieder jaar nieuwe producten bijkomen.
2) Goede prijs. De duurste 500 grammer is 39.95
3) Top service. Nemen de tijd voor je bestelling. Makkelijk telefonisch contact mbt vragen, etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan