Politie zoekt getuigen vernieling

dennis-pyro

VWC lid
Schagen, zondag 17 augustus 2008

Op zondagmiddag omstreeks 16.30 uur werd een groene prullenbak vernield bij het strandje aan de Wielewaal in Schagen. De prullenbak werd met vuurwerk opgeblazen. Een getuige, die de klap had gehoord, zag ter plaatse een auto wegrijden. Hij is echter geen getuige geweest van de vernieling zelf. Wel gaf hij aan dat een vrouw die haar hond uitliet de vernieling had zien plegen.

De politie verzoekt getuigen van de vernieling, met name deze vrouw die haar hond uitliet, zich te melden. De politie in Schagen is bereikbaar op tel.nr. 0900-8844 (lokaal tarief).

En het gedonder begint weer de r is weer bijna in de maand. Heeft iemand meer informatie.Van mij mogen deze lui flink gestraft worden

Het begint dus nu al,:mad:
En waarschijnlijk krijgen we allemaal weer gezeur na oud en nieuw van de regering, 1e, 2e kamer enz:angry:

Ach niet zo moeilijk doen, wees blij dat de tijd zo snel gaat en O&N er weer aan zit te komen..gezeur komt er toch altijd, maar daar moet je niet teveel aandacht aan besteden:wink:

Allemaal leuk en aardig, maar er is toch weer een afvalbak vernield.
Draait de belasting betalende burger weer voor op.

Wat mij meer raakt is dat er weer een dier bij betrokken is ,
die hond en bazin zullen zich doodgeschrokken zijn:mad:

Forse boete/taakstraf is op zijn plaats....maar desbetreffende stoere jongens
zullen toch niet gepakt worden.

Zoals jij al zegt Dennis, er zit weer bijna een R in de maand en het gekloot begint alweer.

tja het zijn altijd de zelfden dit is echt kwade wil
en wat nog erger is. is dat het 2 volwassen mensen waren .
mij gevoel zegt dat dit in opdracht is gebeurt . om dat het kabinet
haar beslisingen neemt aan de handt van cijvers
maar goed dat is mijn angst. soms vraag ik mij wel eens af
waarom wij het kabinet niet laten merken dat wij het niet zijn .

Back
Bovenaan