Politie vindt zwaar vuurwerk in Rotterdamse woning

DW2000

VWC lid
De politie heeft maandagmiddag bij een inval aan de Koenenstraat in Rotterdam grote hoeveelheden illegaal vuurwerk, drugs en een vuurwapen gevonden. De politie trof de spullen aan tijdens een inval van de FIOD.

De bewoner van het pand werd in het kader van een FIOD-onderzoek gezocht. Er werd voornamelijk zwaar knalvuurwerk aangetroffen. Naast zes mortierbommen werden er 150 cobra's gevonden. Het vuurwerk is in beslag genomen en vernietigd.

Het vuurwerk kan volgens de poltie qua kracht worden vergeleken met handgranaten en valt daarom onder de Wet wapens en munitie.

bron
vuurwerk_F04FAEDA48FC69DCC1257D85005415BC_2.jpg

Het vuurwerk kan volgens de poltie qua kracht worden vergeleken met handgranaten en valt daarom onder de Wet wapens en munitie.

PFfffffff word der zo moe van,als dat zo is begint de 3e wereld oorlog 31 december.

Dat hij niet zo vernietigend is als een handgranaat weten we nou wel, maar dat hij meer kapot kan maken dat je lief is mag toch wel duidelijk zijn.

Over het vuurwapen word amper gesproken. Terwijl dat in tegenstelling tot het aangetroffen vuurwerk WEL bedoeld is om te doden!

Over het vuurwapen word amper gesproken. Terwijl dat in tegenstelling tot het aangetroffen vuurwerk WEL bedoeld is om te doden!

Doe niet zo raar Dennis met dat overdrijven, je weet inmiddels toch wel dat vuurwerkwerk veel gevaarlijker is dan een vuurwapen :angel:

Mooi! Aanpakken die lui! Door dit soort onzin vuurwerk gaat onze traditie er aan! En kan ik straks met oud en nieuw geen siervuurwerk meer afsteken

Sowieso niet slim om mét drugs, mét wapens, mét vuurwerk en mét zaken bezig te zijn waar de FIOD voor kan langskomen.

Dit is trouwens iemand van het forum.

Sowieso niet slim om mét drugs, mét wapens, mét vuurwerk en mét zaken bezig te zijn waar de FIOD voor kan langskomen.

Dit is trouwens iemand van het forum.

Lekker belangrijk! Hoef ik niet te weten. Zullen vast wel meer gasten op dit forum zijn die iets doen wat niet mag.

Hup slot erop

Lekker belangrijk! Hoef ik niet te weten. Zullen vast wel meer gasten op dit forum zijn die iets doen wat niet mag.

Hup slot erop

Mee eens! Naast dit staat het artikel al in een kwaad daglicht door extreem gevaarlijke vuurwerkbommen, laten we dit nu niet gaan linken aan ons mooie forum en daarbij iedereen in zijn waarde laten van het forum

Mee eens! Naast dit staat het artikel al in een kwaad daglicht door extreem gevaarlijke vuurwerkbommen, laten we dit nu niet gaan linken aan ons mooie forum en daarbij iedereen in zijn waarde laten van het forum

Hup slot erop

Dat er bij een huiszoeking een vuurwapen wordt aangetroffen wilt nog niet zeggen dat die persoon dat vuurwapen illegaal in zijn bezit had.

Krantenartikel maakt ook gewag van het feit dat er "een grote hoeveelheid drugs" is gevonden. Voor hetzelfde geld is er "een hoeveelheid wiet" gevonden en maken zij daar "grote hoeveelheid drugs" van.

En als ik zeg 'iemand van het forum', wil ik er maar op wijzen dat iedereen zoiets kan overkomen. De FIOD voerde immers een onderzoek uit, maar wie zegt dat zij gevonden hebben wat ze zochten of dachten te vinden? Die vergissen zich wel vaker.

Het enige wat ik heb willen zeggen is dat het niet slim is om zo'n zaken samen in huis te hebben, zaken als deze zijn spek op de bek van de media, tenslotte maken zij er immers van wat ze willen.

Dat er bij een huiszoeking een vuurwapen wordt aangetroffen wilt nog niet zeggen dat die persoon dat vuurwapen illegaal in zijn bezit had.

Krantenartikel maakt ook gewag van het feit dat er "een grote hoeveelheid drugs" is gevonden. Voor hetzelfde geld is er "een hoeveelheid wiet" gevonden en maken zij daar "grote hoeveelheid drugs" van.

En als ik zeg 'iemand van het forum', wil ik er maar op wijzen dat iedereen zoiets kan overkomen. De FIOD voerde immers een onderzoek uit, maar wie zegt dat zij gevonden hebben wat ze zochten of dachten te vinden? Die vergissen zich wel vaker.

Het enige wat ik heb willen zeggen is dat het niet slim is om zo'n zaken samen in huis te hebben, zaken als deze zijn spek op de bek van de media, tenslotte maken zij er immers van wat ze willen.

Mwoa... niet iedereen. Ik ben het wel mee eens dat het vast opgeblazen is maar een vuurwapen heb je niet zomaar in huis. En de hoeveelheid drugs was genoeg om inval te doen

Probleem bij dit bericht is dat de FIOD achter de drugs aanzat en groot in de krant een beetje vuurwerk vermeld wordt. Totaal ongevaarlijk vuurwerk wordt nu als zeer gevaarlijk bestempeld terwijl de drugs daar erger is net als dat vuurwapen

Voor hetzelfde geld is er "een hoeveelheid wiet" gevonden en maken zij daar "grote hoeveelheid drugs" van.

Niet om het een of ander maare....wiet is ook gewoon nog steeds drugs!

Dat is hetzelfde als dat er zeg maar een grote hoeveelheid vuurwerk is aangetroffen maar dit blijkt een karton babypijlen te zijn.....

Blijft vuurwerk.

Back
Bovenaan