Politie vindt illegaal vuurwerk in achterbak (Breda)

DW2000

VWC lid
BREDA - Agenten van de Landelijke Eenheid hebben zondag omstreeks 13.00 uur op de Graaf Engelbertlaan tijdens een routinecontrole een 27-jarige man uit Spijkenisse en een 34-jarige Rotterdammer aangehouden. In de kofferbak van de auto waarin zij reden was een partij illegaal vuurwerk aangetroffen.

In drie kartonnen dozen zat voor circa 300 euro in Baarle-Hertog vuurwerk. Het duo wilde dat met Oud en Nieuw afsteken. Het gaat om sier- en knalvuurwerk, onder meer Chinese rollen. Ze hadden een vlinder cadeau gekregen. Het vuurwerk is in beslag genomen.

Tegen de mannen wordt proces-verbaal opgemaakt.
Bron

"Baarle-Hertog vuurwerk", die benaming alleen al. Is dat soms een nieuwe categorie na de vlinderbommen en nitraatbommen?

Aan de toon in dit nieuwsartikel zie je gewoon dat ze het allemaal weer een negatieve toon willen geven. "onder meer chinese rollen", waarschijnlijk ook het enigste vuurwerk van heel die kofferbak dat geen CE-keurmerk droeg, op die ene vlinder na dan.

"Baarle-Hertog vuurwerk", die benaming alleen al. Is dat soms een nieuwe categorie na de vlinderbommen en nitraatbommen?

Aan de toon in dit nieuwsartikel zie je gewoon dat ze het allemaal weer een negatieve toon willen geven. "onder meer chinese rollen", waarschijnlijk ook het enigste vuurwerk van heel die kofferbak dat geen CE-keurmerk droeg, op die ene vlinder na dan.

sorry hoor, maar in dit bericht staan feitelijk gezien juist een keer GEEN onwaarheden...
jij insinueert zelf juist het een en ander (wel of geen CE keurmerk...)

sorry hoor, maar in dit bericht staan feitelijk gezien juist een keer GEEN onwaarheden...
jij insinueert zelf juist het een en ander (wel of geen CE keurmerk...)

Ik heb het over de stemmingmakerij in dit artikel, niet over de (feitelijke) onjuistheden die er al dan niet in zouden staan.

Trouwens, als je een analyse maakt over de nieuwsberichten in de media dan zal je één grote constante zien. De constante van het aanhalen van het aanhalen van alle stukken vuurwerk die geen CE-keurmerk droegen.

Ik heb het over de stemmingmakerij in dit artikel, niet over de (feitelijke) onjuistheden die er al dan niet in zouden staan.

Trouwens, als je een analyse maakt over de nieuwsberichten in de media dan zal je één grote constante zien. De constante van het aanhalen van het aanhalen van alle stukken vuurwerk die geen CE-keurmerk droegen.

ik heb geen analyse gemaakt over alle nieuwsberichten...;)
ik heb alleen dit bericht gelezen en daar staat niks in over CE keurmerken of whatsoever :D

laten we er verder niet over doorgaan.

Zo.. sinds wanneer controleren ze op mensen die vuurwerk uit Baarle halen? Is ook weer een tijd geleden dat iemand met vuurwerk uit Belgie is opgepakt tijdens de rit terug.

Back
Bovenaan