Politie vindt illegaal vuurwerk en drugsapparatuur in auto in Den Haag

ylke

VWC lid
1997186.jpg

DEN HAAG - In een auto die over de Laan van Meerdervoort in Den Haag reed, is vrijdagochtend vroeg een flinke hoeveelheid illegaal vuurwerk gevonden. Ook lag er apparatuur waarmee drugs kan worden gemaakt in de wagen.

Agenten zagen de auto rond 4.00 uur over de Laan van Meerdervoort rijden en lieten de bestuurder in de Fahrenheitstraat stoppen.

Bij het vinden van de illegale spullen heeft de politie heeft de twee inzittenden aangehouden

Omroep west

Illegaal, die Traca's wel maar die potten zijn toch gewoon 500 gram en maximaal 25 gram per tube dus gelijk aan de Nederlandse wet?

Maar zonde van het vuurwerk maar wie gaat om 04.00 met dat spul rijden? Valt toch teveel op, beter gewoon in de spits

Niet gelijk aan de NL wet, gaat om het identificatienummer dat is BE.

04.00 snachts gaan rijden, 2 man in een (waarschijnlijk opvallende) auto, misschien een wijk met Buurtpreventie waar de politie snachts post, tsja dan vraag je erom. Dom.

Volgens mij is die foto gewoon zoon standaard foto ergens vanaf ut internet.
Wie weet lag er enkel een pakje nitraten in de auto.

Niet gelijk aan de NL wet, gaat om het identificatienummer dat is BE.

04.00 snachts gaan rijden, 2 man in een (waarschijnlijk opvallende) auto, misschien een wijk met Buurtpreventie waar de politie snachts post, tsja dan vraag je erom. Dom.

Ja precies maar als je verder gaat kijken op inhoud en kruit gewicht enzovoorts zal die wel in Nederland goedgekeurd kunnen worden?

Ja, dat wel, maar je mag alleen met vuurwerk in je auto (is voor het publiek toegankelijk) rondrijden ten tijde van de Nederlandse verkoopdagen eind december. Zelfs je Nederlandse Silver Salute zal in beslag worden genomen als je er vandaag mee rondrijdt in je auto en je staande wordt gehouden. De ten laste legging zal dan alleen geen "illegaal vuurwerk" zijn, maar "voor handen hebben buiten toegestane periode".

Ja, dat wel, maar je mag alleen met vuurwerk in je auto (is voor het publiek toegankelijk) rondrijden ten tijde van de Nederlandse verkoopdagen eind december. Zelfs je Nederlandse Silver Salute zal in beslag worden genomen als je er vandaag mee rondrijdt in je auto en je staande wordt gehouden. De ten laste legging zal dan alleen geen "illegaal vuurwerk" zijn, maar "voor handen hebben buiten toegestane periode".

Klopt helemaal, vuurwerk vervoeren of voorhanden hebben buiten de 3 verkoopdagen om, is strafbaar.
Tevens geldt er met de verkoopdagen een max. aantal kilo's wat per voertuig vervoerd mag worden, je kan wel zeggen ik haal Nederlands spul, maar pleur je 150kg achterin dan ben je net zo illegaal bezig als met BE spul. Ook thuis opslaan moet officieel op een niet toegangbare, afgesloten plek.

Klopt helemaal, vuurwerk vervoeren of voorhanden hebben buiten de 3 verkoopdagen om, is strafbaar.
Tevens geldt er met de verkoopdagen een max. aantal kilo's wat per voertuig vervoerd mag worden, je kan wel zeggen ik haal Nederlands spul, maar pleur je 150kg achterin dan ben je net zo illegaal bezig als met BE spul. Ook thuis opslaan moet officieel op een niet toegangbare, afgesloten plek.

nog ff en dan moet ik een sprinklerinstallatie aanbrengen in mijn vuurwerkkamer(sneer naar de politiek)

Zijn wel meer dingen strafbaar dan alleen vuurwerk voor handen te hebben.

Begint dat media gezeik nu al weer. Joepie weer een pakje nitraten(BOMMEN) in beslag.

hahahah

Back
Bovenaan