Politie vindt honderden kilo's vuurwerk in woning

Gygabyte

VWC lid
ZAANDAM - De politie heeft een 39-jarige man uit Zaandam aangehouden die in zijn woning en in een aanhangwagen honderden kilo's vuurwerk had opgeslagen.

Volgens de politie gaat het in totaal om 500 tot 600 kilo legaal consumentenvuurwerk. De man heeft verklaard het vuurwerk niet in zijn bezit te hebben om het door te verkopen, maar om met oud en nieuw een vuurwerkshow te geven voor de buurt. Het vuurwerk is door de politie in beslag genomen en wordt vernietigd. De politie kwam de man op het spoor na een anonieme tip.

http://www.telegraaf.nl:80/binnenland/2895281/__Honderden_kilo_s_vuurwerk_in_woning__.html

Belachelijk dat dit wordt afgepakt, ze hadden ook kunnen vragen of het mogelijk is om het ter verdelen onder de mensen die samen met hem deden en een boete kunnen geven omdat het verkeerd was opgeslagen.
Zo dupeer je een hele buurt omdat er 1 een hekel heeft aan vuurwerk en deze de tip heeft gegeven.:angry:

Vieze NSBérs zijn het die anonieme tipgevers!!!
En het was gewoon LEGAAL consumenten vuurwerk, Ik zou helemaal door het lint gaan en die tipgever zou ik het leven zuur maken reken daar maar op!!!

Vieze NSBérs zijn het die anonieme tipgevers!!!
En het was gewoon LEGAAL consumenten vuurwerk, Ik zou helemaal door het lint gaan en die tipgever zou ik het leven zuur maken reken daar maar op!!!

Ik heb hem de laatste maanden ook geknepen, iedereen in de buurt weet dat ik een freak ben en wat ik afsteek, gewoon schrikken als de deur bel 's avonds ging, bang dat de heer workel aan de deur zou staan:frusty:
Met illegaal is dat ook een risico wat je neemt maar met legaal consumenten vuurwerk en dan zo genaaid worden, ik zou ook niet instaan voor mijzelf.

Weer een erge slechte actie van die blauwe !@#$
Zijn ze nu zelfs al zo erg dat ze legaal vuurwerk gaan afpakken?
De politie kan weer lekker thuis komen en zeggen. Wat heb ik weer een goede vondst binnengehaald.

Op dat moment had ik ontoerekeningvatbaar geworden :bonk:
Het is te gek voor woorden, echt waar.....
Anonieme tipgevers zijn inderdaad focking NSB, ers...
Ik verraad zelf niemand nooit..... voor niets... :frusty:

Geen woorden.....

Als ik op een dergelijke manier gepakt zou worden zou ik echt met de vraag komen waarom het met zo moeilijk wordt gemaakt als consumenent:s.
De 10 regel gaat echt nergens over:p.

Back
Bovenaan