Politie vindt 1440 kilo vuurwerk in bestelbus

Babiloot

VWC lid
De politie heeft in totaal zes mannen aangehouden wegens verkoop van illegaal vuurwerk. Maandag werden twee mannen van 18 uit Gouda en Stolwijk opgepakt, een week eerder werden vier andere verdachten ingerekend.

Op zondag 6 december verkocht een 19-jarige man uit Gouda illegaal vuurwerk aan twee Schiedammers (30 en 32) en een 25-jarige man uit Haastrecht. Zij werden aangehouden. Tevens nam de politie vuurwerk en geld in beslag.

Op maandag 7 december vond de politie in Boskoop een bestelbus met daarin 1440 kilo vuurwerk. Dat vuurwerk leidde naar de mannen uit Gouda en Stolwijk. Volgens de politie zijn zij de eigenaren.

De twee verdachten die maandag werden aangehouden worden woensdag voorgeleid aan de rechter-commissaris.

Bron: ad.nl

Er komt wel steeds meer een strijd tussen ons freaks onderling met al dat heilige boontjes gezeik telkens :sad:

Opgeruimd staat netjes. Dat geld zowel voor die gasten als het vuurwerk.

Wat is dit? een groenlinks slogan ofzo? :bonk:

Sorry hoor maar, hou gewoon lekker je stomme commentaar voor je.
Hoeveel mensen hier op het forum stoken niet "illigaal"

Jezus mensen niet zo licht geraakt, ik probeer een beetje humor in dit topic te brengen na al dat gezeik. Ik zal er volgende keer een dozijn smilies bij doen oke?
Bovendien, als het zwaar vuurwerk was als cobra's dat vind ik het een goede vondst, scheelt misschien weer wat gesloop.

Sommige gevallen andersom, ken je dat verhaal Serge die overleed door een shell

Tja, het verkeerd gebruik van een professioneel stuk vuurwerk... Beetje hetzelfde voorbeeld als kids die vroeger flitspoeder uit piratjes haalden en dit in stalen buizen deden en dan hun handen verloren.

Bij verkeerd gebruik is alles gevaarlijk, kijk naar alcohol, wat iedereen met gemak kan bemachtigen, hoeveel mensen gaan daar wel niet dood aan? Ook onschuldige kinderen, die doodgereden worden door een of andere dronkelap, En word meneer Heineken ooit beschuldigd van het leveren van levensgevaarlijke zooi? :bye:

Sommige gevallen andersom, ken je dat verhaal Serge die overleed door een shell

Inderdaad, die ging dat halen bij een handelaar die zijn klanten niet inlichtte. Wederom, niet het schuld van het vuurwerk. Jezelf informeren naar het veilig afsteken van vuurwerk is niet verboden.

Tja, het verkeerd gebruik van een professioneel stuk vuurwerk... Beetje hetzelfde voorbeeld als kids die vroeger flitspoeder uit piratjes haalden en dit in stalen buizen deden en dan hun handen verloren.

Bij verkeerd gebruik is alles gevaarlijk, kijk naar alcohol, wat iedereen met gemak kan bemachtigen, hoeveel mensen gaan daar wel niet dood aan? Ook onschuldige kinderen, die doodgereden worden door een of andere dronkelap, En word meneer Heineken ooit beschuldigd van het leveren van levensgevaarlijke zooi? :bye:

Gaat nergens over. Stel ik ga bij de vrijwillige brandweer maar heb geen training gehad. Vervolgens gaat mijn pieper met prio 1. Sommige dingen horen er nu eenmaal bij, daar is shell schieten er een van. Je noemt het zelf al prof shells...alles moet tegenwoordig maar gekker en groter. Accepteer dat shells hier gewoon niet zijn toegestaan of bezoek lekker een show waar de mensen een opleiding hebben gehad. :)

Hoe meer professioneel vuurwerk in beslag genomen word Hoe beter.

Ook al vind ik het zelf ook prachtig om te zien maar het hoort niet op de straat de 31ste.

Back
Bovenaan