Politie treft ruim 42 kilo illegaal vuurwerk aan in woning

ik heb het al gedaan en raad eens ??

ik zou geen cobra door de brievenbus kunnen gooien want dan komt de muur bij mij naar binnen.
oftewel ik wil mijn buren bedanken voor het verzieken van mijn oud en nieuw
ik liep mijn buurvrouw tegen het lijf e toen :
normaal altijd gedag zeggen en nu zag ze me en durfde ze niet te kijken en geen hallo of wat dan ook.

wat heeft meldpunt m voor nut als ze zich zelf verraden door niet normaal te doen ?
ik snap niet dat het een soort van succes heeft.
ik vind het dan ook raar dat er hierdoor geen doden vallen denk aan wiet plantages die gasten doen er alles aan om niet verraden te worden.

en het gevoel dat je zo genaait word is ook raar.
je verwacht het gewoon niet.

wraak heeft geen enkel nut puur omdat ze of je het nou wel of niet zelf doet jou daar altijd de schuld van geven.
dus in zoon geval als deze kun je maar weinig doen en je vooral niet verlagen naar hun nivo

Ik snap die mensen niet. Waarom iemand verraden? Krijg je er een beloning voor? Een goed gevoel? Het enige wat je krijgt is een slechte relatie met je buren of iets dergelijke. Hadden mijn buren maar 100 kilo illegaal vuurwerk. :D Dan word het een mooie oudjaarsdag haha

Je had niet eens zwaar spul gewoon belgische consumenten blokken. Net als nederland maximaal 500 gram veilig spul!
Het er bij laten zitten zou ik zeker niet doen. Kan je hun een keer ergens mee bij naaien gewoon doen!

Bijvoorbeeld bellen als je weet dat ze

- zwart werken
- met alcohol achter het stuur
enz. Iedereen doet wel eens wat, wat niet mag. Dus als je ze er echt ergens mee bij wil lappen kan dat.

Ik wil hier alleen maar duidelijk maken dat zulke mensen er bij mij niet zo makkelijk vanaf komen.
Er voor boeten zullen ze zeker.

Smerige hufte rs

Je had niet eens zwaar spul gewoon belgische consumenten blokken. Net als nederland maximaal 500 gram veilig spul!
Het er bij laten zitten zou ik zeker niet doen. Kan je hun een keer ergens mee bij naaien gewoon doen!

- zwart werken
enz. Iedereen doet wel eens wat, wat niet mag. Dus als je ze er echt ergens mee bij wil lappen kan dat.

Ik wil hier alleen maar duidelijk maken dat zulke mensen er bij mij niet zo makkelijk vanaf komen.

Smerige hufte rs

Coke versturen via post aan hun via de brievenbus ofzow neckerman een nieuwe bank voor ze kopen/.

- zwart werken

Smerige hufte rs

Ik weet waar jou bed slaapt en jou huis woond:wink:
Heb de 0900NSB al gebeld:p hahah
En nu? hihi

ik heb het al gedaan en raad eens ??

ik zou geen cobra door de brievenbus kunnen gooien want dan komt de muur bij mij naar binnen.
oftewel ik wil mijn buren bedanken voor het verzieken van mijn oud en nieuw
ik liep mijn buurvrouw tegen het lijf e toen :
normaal altijd gedag zeggen en nu zag ze me en durfde ze niet te kijken en geen hallo of wat dan ook.

wat heeft meldpunt m voor nut als ze zich zelf verraden door niet normaal te doen ?
ik snap niet dat het een soort van succes heeft.
ik vind het dan ook raar dat er hierdoor geen doden vallen denk aan wiet plantages die gasten doen er alles aan om niet verraden te worden.

en het gevoel dat je zo genaait word is ook raar.
je verwacht het gewoon niet.

wraak heeft geen enkel nut puur omdat ze of je het nou wel of niet zelf doet jou daar altijd de schuld van geven.
dus in zoon geval als deze kun je maar weinig doen en je vooral niet verlagen naar hun nivo

Als ik jou was, zou ik bij ze aanbellen en hun gewoon met de vraag confronteren of zij gebeld hebben. Desnoods bluf je een beetje en zeg je dat hun telefoonnummer bekend is gemaakt om erachter te komen. Zet ze gewoon voor het blok en als zij het zijn geweest, dan vraag je of ze het niet gewoon met jou hadden kunnen oplossen.

om vervolgens weer de wouten binnen te hebben maar nu voor bedreiging en/of afpersing.
het is helaas niet zo makkelijk als het lijkt.
de wouten hebben hun nummer gewoon in de computer staan en ze weten presies welke mensen er bellen.
dus als ik wat zou doen bij hun en de buren zeggen tegen ze dat ze gebelt hebben omdat ik vuurwerk HAD.
kunnen ze zo bij alle info en is mijn probleem niet alleen het hebben van 42 kilo vuurwerk maar ook bedreiging en afpersing omdat ik me centen trug wil.

bedreiging heb je al heel snel en vooral als mensen zich in het nouw gedreven voelen vooral als je het zo aan ze gaat vragen.
je kan het wel kenbaar maken door anders te reageren tegen hun.
met een directe vraag zou ik me zelf alleen maar in een groter probleem helpen.

dus gebeurt je zoiets het is genaait + je heb nooit de 100% garantie.
beter kijk je de volgende x gewoon beter uit.

niemand is meer te vertrouwen in deze wereld !!!!!

Back
Bovenaan