Politie stuit op 120 illegale mortierbuizen in Liessel

Kan vaak goed gaan inderdaad, een verre kennis van me had vorig jaar ook een klapper op de grond bij hemzelf en de buren (die op vakantie waren) de ramen eruit.

Snap sowieso niet dat dit in een woonwijk moet, als je echt een liefhebber bent doe het dan gewoon op een open veldje en dergelijke en zadel een ander niet met de gevaren op.

Je zult maar net even binnen zitten, en het glas vliegt je om de oren.

Tientallen keren. Ik ben altijd bang dat er iets misgaat. Staat zo n 8 meter van mn ruiten. Tot 3". Ze zeggen altijd dat het prima kan, maar ik durf daar aan te twijfelen..

Wat een dombo's gebruik dan gewoon goed materiaal en niet kartonnen buizen.

Mijn idee zeg.....en daarbij kunnen die kartonnen buizen gaan uitzetten naar verloop van tijd....moet je echt niet willen dit hoor.

Mijn idee zeg.....en daarbij kunnen die kartonnen buizen gaan uitzetten naar verloop van tijd....moet je echt niet willen dit hoor.

Ze hebben dit jaar beloofd vanaf een veldje te schieten. Als ze dat niet nakomen spreek ik ze erop aan, en anders neem ik maatregelen. Ik houd zelf altijd rekening met anderen, en steek bv niet af als er kleintjes uit de buurt rondrennen. Je moet gewoon je verantwoordelijkheid kennen.

Bij ons in de straat schieten ze uit kartonnen kokers van veel gelaagd karton. is dat dan ook verboden te bezitten?

Dan zijn ze wat mij betreft herseloos goed dat ze niet bij mij wonen. Ik heb het zien gebeuren 2 deuren verder en mijn directe buurman een korte kuif door hem en dat ging om een 3inch sier shell.

Karton kun je makkelijk 1 keer uit schieten... genoeg profblokken die 3''/4'' uit karton schieten. Echter als consument hoor je ten eerste geen shells te schieten, mocht je het wel doen; doe het dan niet vaker dan 1 keer uit karton. De kans dat het mis gaat vergroot je er gewoon enorm mee.

En daar los van staat weer dat als je besluit zoiets te doen, doe het dan niet in de straat...

Back
Bovenaan