Politie pakt jongen (15) met vuurwerkbom

densta

VWC lid
BARNEVELD - De politie heeft dinsdag in het centrum van Barneveld een 15-jarige jongen uit Woudenberg aangehouden, toen hij een vuurwerkbom aan het vervaardigen was.

Agenten zagen 's middags dat de jongen bezig was een blauwe fles met tape te omwikkelen. Toen ze hem aanspraken, ontdekten ze dat de fles een licht ontvlambare vloeistof bevatte en dat die was vastgemaakt aan een illegaal stuk vuurwerk.

De jongen is aangehouden. Bij hem thuis werden enkele tientallen nitraten aangetroffen. Het zware vuurwerk is in beslag genomen

Bron: http://www.omroepgelderland.nl/web/...91/Politie-pakt-jongen-15-met-vuurwerkbom.htm

HE HE! Eindelijk eens iemand op heterdaad betrapt met dit soort gevaarlijke bezigheden! Flink straffen die handel!

Ik vind dat als je nu al met illegaal vuurwerk rondloopt, dat je niet goed snik bent.
Veel mensen zullen zo'n harde knal helemaal niet verwachten. (en dieren ook...)

Goed dat er eindelijk eens iemand gepakt wordt met dit soort daden, het blijft lastig om dat soort mensen te pakken.

Ze hadden van mij alleen het woord vuurwerk in vuurwerkbom wel weg mogen laten. Dit heeft niks meer met vuurwerk te maken, maar met het maken van explosieven.

Dit soort klojo's zorgt ervoor dat vuurwerk in verkeerd daglicht komt te staan. HARD aanpakken dus (ben eigenlijk wel benieuwd naar de straf, maar dat zullen we wel niet horen)

Ben je wel erg dom, als je ergens buiten een nitraat aan iets gaat vast maken...

En het is zowiezo dom om dat nu te doen, en op deze dagen.

Eigen schuld he? En als het mis gaat heeft toch o zo een spijt
Door dit soort idioten komt er een slecht beeld van vuurwerk en dat is gewoon heel erg vervelend voor ons

Groeten Derk

moraal riddertjes wat maak het nou uit dat zown kneus op een weiland zoiets afsteekt. achja mooie steekvlam en dan ist weer klaar niks ergs aan kzou me meer druk maken over idioten die shells in een woonwijk op de grond laten klappen .....

Nou ik weet niet hoor....vind dat in het centrum van Barneveld niet echt een weiland is...daarbij hoor je vuurwerk niet op deze manier te gebruiken..kan me zo kwaad maken om mensen die denken dat het normaal is om te doen....
:bonk:

Back
Bovenaan