Politie onderzoekt film vuurwerkvandalen

ylke

VWC lid
NEEDE – Politie Berkelland is op dit moment bezig met een onderzoek naar de Needse vuurwerkvandalen die vanaf donderdag te zien zijn op deze website (video Youtube). Dat liet wijkagent Michiel Herbrink afgelopen vrijdagavond aan Nieuwsuitberkelland.nl weten. Hoever het onderzoek is kan de politie nog niet vertellen. De jongeren vernielden in Neede meerdere gemeentelijke eigendommen, onder andere verkeersborden. De daders plaatsten zelf een video op Youtube

Film posten we niet i.v.m. slopen.

Bron

En juist dit soort types mogen van mij keihard worden aangepakt..alle schades zelf vergoeden, een taakstraf + een geldboete. Dankzij dit soort figuren krijg je steeds meer mensen tegen vuurwerk.

Ipv de freaks achterna te zitten moeten ze achter deze personen aan gaan. Die veroorzaken voor ons de grootste problemen. Van de week op de scooter zag ik een verkeersbord die gewoon helemaal aan flarden geknald was. Niet normaal en snap ook helemaal niet meer wat hier zo leuk aan is.

Wat een sukkels die gasten, ze noemen hun eigen film een complicatie ipv compilatie dit bewijst gelijk al het i.q. van een doorgebroken rotje.
Zulke gasten zijn gewoon hersenziek, dit soort mongolen verpesten onze hobby/traditie met hun achterbakse gesloop en mogen van mij kei en keihard aangepakt worden.

Laat verdomme de liefhebbers met rust en richt je eigen op dit soort slopers politie !!

Dank u

Back
Bovenaan