politie neemt vuurwerk in beslag

ik wil nog even toevoegen dat wij gezellig praten over duitsland ,maar hij kon zijn bestelling ook gedaan hebben via de nederlandse/poolse site die 2 keer is opgerold in de afgelopen 2 jaar.ik weet dat daar computer bestanden zijn bekeken en mensen hebben bezoek gehad voor en na bezorging.de tweede was een heterdaatje de eerste keer via een politie tip uit het oosten vant land en op het spoor gekomen via een rekening nummer op zijn site

Een nederlands/poolse site? Ik volg em niet helemaal meer, een site van een adres in polen met een nederlandse eigenaar en of teksten in het nederlands ofzo bedoel je?

een site zonder een echte winkel die in polen vuurwerk koopt en illegaal uitvoerd naar nederland ,en van een nederlandse eigenaar is ik denk dat hij nu in de bak zit hij is nog niet zo lang geleden opgepakt.

Ooh, dus die kerel was eigenlijk een soort tussenpersoon tussen de poolse importeurs en de uiteindelijke klanten en hij maakte daar winst op. :bonk:

Okee, dan is het nog wel logisch dat ze zijn rekeningafschriften konden bekijken enzo. Ik denk niet dat het erg makkelijk is om voor een Nederlandse agent bij de boekhouding van een officiële poolse winkel te komen zonder wetten te breken.

Bij een tussenhandelaar die gepakt word in nederland is dat natuurlijk een heel ander verhaal!

:bye:

nou om niet te lang uit te wijden kan ik nog zeggen dat het wel zijn eigen zaak was hij heeft het alleen verkeerd bekeken .kijk iedereen met een eigen zaak koopt bij een groothandel daarom ben je geen tussenhandelaar,kijk winkels in belgie kopen ook hun spul in china dat maakt ze geen tussenhandelaar.dat deed hij ook hij kocht zijn spul in polen en verkocht dat in zijn internet winkel maar goed das nu afgelopen

hij heeft toegegeven dat het een poolse site kwam. laten we het B noemen. Nu ken ik toevallig die site. En wilde eens weten of er ook daadwerkelijk iets is ingenomen daar. Toevallig stond er een contact emailadres bovenaan, zie hier het vervolg:

HiBy polish law, we can`t keep and personal infos about customers as long as they didn`t agre for that.> Hi ****,>>> I have been told the german police has caught ur customerlist. Is this true? Or is this just some internetstory what goes around?>>> Kind regarts,>

Er is dus niks ingenomen, want ze hebben niks opgeslagen.

het gaat niet o zoals jullie zeggen om de site b het gaat naar mijn idee over een nederlanse site die vorig jaar ook al een keer is opgerold.ze kwamen hem op het spoor omdat dit de enige site was waar je met ideal kon betalen naar een rekening nummer in nederland.ze kwamen bij een jongeman in breda uit die wanneer hij het geld had de gegevens + adres gegevens doorspeelde naar de mensen met de loods .
de pakketten werden gewoon bezorgd .maar nadat hij was gepakt bleef de site open en zelfs toen dat bekent was bleven mensen bestellen. dit verhaal is algemeen bekend er waren klanten bezocht omdat de klantgegevens van de klanten werd gevonden door de politie bij de man ,(gegevens van een korte periode)zijn er mensen bezocht door de politie en het heeft tot rechtzaken geleid.en deze man had dit jaar weer dezelfde site opgericht P...-F..... .net en hij is dit jaar weer opgepakt en ik denk dat de sliedrecht man bij hem besteld heeft.

sorry voor de verwarring het bleef speculeren dus het zijn niet de sites die ik dacht omdat ze opgerold waren,maar om het plaatje compleet te maken weet jij hoe hij gepakt is ???door verraders werk ? of hoe anders heb jij die info?

sorry voor de verwarring het bleef speculeren dus het zijn niet de sites die ik dacht omdat ze opgerold waren,maar om het plaatje compleet te maken weet jij hoe hij gepakt is ???door verraders werk ? of hoe anders heb jij die info?

Even het topic teruglezen, staat een link naar AVP. Hier doet degene, die het hier betreft, verhaal over wat er is gebeurd..

Nee Thunderking heeft zelf aangegeven dat hij bij S & B heeft gekocht online..

nog even dit :die straffen liegen der niet om 9 delovaatjes 1 maand en dan nog 1000 euro minimaal,tjonge ik ben delova fan zo zie je wat veraaders kunnen aanrichten.en dan nog de nadruk leggen op 1.1 niet mals

ik zag dat de bestelling gedaan was bij 2 populaire sites ik weet alleen niet of ik die hier mag noemen toch ***** dit

nog even dit :die straffen liegen der niet om 9 delovaatjes 1 maand en dan nog 1000 euro minimaal,tjonge ik ben delova fan zo zie je wat veraaders kunnen aanrichten.en dan nog de nadruk leggen op 1.1 niet mals

De verraders moeten ze zonder pardon hun tongen eruit snijden!

Tja, als mensen dit doen moeten ze zelf weten.
Die mensen hebben waarschijnlijk een hekel aan vuurwerk omdat ze huisdieren hebben die er bang voor zijn, oudere mensen die het niet leuk vinden, slecht voor milieu etc,etc,etc.

Maar het kan ook zo zijn dat ze niks van vuurwerk afweten. En dat ze het nieuws op tv zien en horen. Dat je met een nitraat een auto opblaast. En dat je met een cobra 6 een krater kan maken waar een auto in past. En lawinepijlen die er zijn om lawines mee op te wekken. Die geloven dit soort dingen. En als die mensen vuurwerk zien melden ze dat meteen omdat ze denken dat er misschien iets met hun huis gebeurd...

Als de TV, kranten, politie en ander media instanties nou normale informatie geven, en normale termen gebruiken nitraten inplaats nitraatbom, 1 pak strijkers inplaats van 100 strijkers en Belgisch consumenten vuurwerk inplaats van zwaar illegaal vuurwerk uit België.

Als ze normale informatie geven hebben de mensen in Nederland ook meer vertrouwen in vuurwerk! En zo komt het ook weer iets beter in het nieuws.

Maar je zal altijd van die achterlijken hebben die prullenbakken, bushokjes en brievenbussen moeten opblazen...

Welkom in Nederland! :sad:

Back
Bovenaan