Politie neemt 575 kilo vuurwerk in beslag

moontan

VWC lid
Politie neemt 575 kilo vuurwerk in beslag

Rozenburg - De politie heeft een grote hoeveelheid vuurwerk in beslag genomen in een woning. Naar aanleiding van binnengekomen informatie heeft de politie zondag rond kwart over twee een onderzoek ingesteld in een woning aan de Perengaarde in Rozenburg.

Daar troffen agenten in een kamer op de eerste etage en de zolder een grote hoeveelheid vuurwerk aan. Op dat moment was een 33-jarige vrouw uit Rozenburg aanwezig en haar 5-jarig dochtertje. Politiemensen hebben de vrouw terplekke verhoord en stellen een onderzoek in naar wie verantwoordelijk is voor het vuurwerk en de gevaarlijke opslag ervan. Agenten namen het vuurwerk in beslag en brachten het over naar een politiebureau.

Bron:
http://www.blikopnieuws.nl:80/bericht/60923

Is ook bekend over wat voor vuurwerk het ging?
Ik dacht zelf aan prof spul zoals shells en lawine pijlen.

Maar het is zeker jammer dat het in beslag is genomen, maar aan de andere kant vind ik het wel goed dat het is afgenomen, Want het zou maar eens ontplofen er loopt daar wel een kind van 5 rond.
Als het nou gewoon een oude man was die het op sloeg in zijn schuurtje ofzo was het minder erg.

Tja, als zoiets ondekt wordt dan is er getipt. En dat wil zeggen dat het aan de verkeerde mensen is doorverteld, en dat doe je snel als je alles wil verhandelen. Risico van het vak, noem ik zoiets.
:bye:

Is ook bekend over wat voor vuurwerk het ging?
Ik dacht zelf aan prof spul zoals shells en lawine pijlen.

Maar het is zeker jammer dat het in beslag is genomen, maar aan de andere kant vind ik het wel goed dat het is afgenomen, Want het zou maar eens ontplofen er loopt daar wel een kind van 5 rond.
Als het nou gewoon een oude man was die het op sloeg in zijn schuurtje ofzo was het minder erg.

Uhmm een kind van 5 heeft meer recht op leven dan een oude man?????
En ik ga er vanuit dat de meeste van ons thuis wel iets hebben liggen en dat zou dan ook afgenomen moeten worden want dat kan ook ontploffen als er toevallig net iemand langsloopt...
Je moet er gewoon mee oppassen klaar en 575 kilo vind ik eerlijk gezegd ook wel een beetje onverantwoordelijk op een zolder....
Maar het in beslag nemen op deze manier gun ik niemand...

Uhmm een kind van 5 heeft meer recht op leven dan een oude man?????
En ik ga er vanuit dat de meeste van ons thuis wel iets hebben liggen en dat zou dan ook afgenomen moeten worden want dat kan ook ontploffen als er toevallig net iemand langsloopt...
Je moet er gewoon mee oppassen klaar en 575 kilo vind ik eerlijk gezegd ook wel een beetje onverantwoordelijk op een zolder....
Maar het in beslag nemen op deze manier gun ik niemand...

Ik bedoel een kind van 5 heeft nog een heel leven voor zich en zo'n oude man, Tja dat is ook wel erg maar ik kies voor het kind. En nee ik bedoel niet dat het bij ons ook allemaal afgenomen moet worden maar ik neem aan dat wij alle ons vuurwerk in een kluis of in de schuur leggen eniet op zolder :\ :shocked:
en voor de rest ben ik het met je eens:bye:

Ik bedoel een kind van 5 heeft nog een heel leven voor zich en zo'n oude man, Tja dat is ook wel erg maar ik kies voor het kind. En nee ik bedoel niet dat het bij ons ook allemaal afgenomen moet worden maar ik neem aan dat wij alle ons vuurwerk in een kluis of in de schuur leggen eniet op zolder :\ :shocked:
en voor de rest ben ik het met je eens:bye:

Uhm...ik hou nooit vuurwerk over (mag denk ik ook niet), maar als ik dat wel zou doen zou het denk ik wel op zolder liggen (heel misschien in de schuur, maar die is al zo klein en er staat al zoveel in...)

Een kluis hebben we niet, dus dan is het moeilijk om het erin te doen... :wink:

Back
Bovenaan