Politie neemt 200 kilo vuurwerk in

moontan

VWC lid
Politie neemt 200 kilo vuurwerk in

BAARLE-NASSAU -

Bij een vuurwerkcontrole heeft de politie zaterdag ongeveer 200 kilo vuurwerk in beslag genomen. De politie controleerde voertuigen op in- en uitvalswegen van Baarle-Hertog. Ook werd er een aantal bussen gecontroleerd.
De overtreders kwamen uit alle delen van Nederland. Eén overtreder vervoerde ruim zestig kilo vuurwerk in zijn auto. Het vuurwerk is in beslag genomen voor vernietiging.

Tegen de overtreders wordt proces-verbaal opgemaakt.

http://www.omroepbrabant.nl/?news/109541742/Politie+neemt+200+kilo+vuurwerk+in.aspx

in bn de stem stond vandaag ook een stukje met foto

BREDA - De politie heeft zaterdagmiddag in Baarle-Nassau en in Baarle-Hertog in totaal tweehonderd kilogram vuurwerk in beslag genomen.

vuurwerk_963800h.jpg

Tijdens de actie heeft de politie voertuigen op in- en uitvalswegen gecontroleerd.Ook bussen werden doorzocht. Eén overtreder vervoerde zestig kilo in zijn auto. Het vuurwerk is in beslag genomen en wordt vernietigd. De overtreders kunnen een proces-verbaal verwachten.

4 en 6inch shells zie ik op de foto??? ik wist niet dat ze dat nog verkochten in Baarle joh. Tenzij grof onder de Toonbank :p

Er staan ook nog kruiterij blokjes bij. Inderdaad erg veel zwaar spul. Denk eerder dat de foto niet echt bij de controle hoort, maar van inet is geplukt.

Het valt me op dat er veel in Nederland wordt gedaan rondom vuurwerk?
Je ziet overal meldingen en politie of veel over vandalen enzo :S.

Nog nooit in België zo een berichten gevonden hoor.

Ik vind het allemaal zonde dat het vernietigd wordt :(.

Het valt me op dat er veel in Nederland wordt gedaan rondom vuurwerk?
Je ziet overal meldingen en politie of veel over vandalen enzo :S.

Nog nooit in België zo een berichten gevonden hoor.

Ik vind het allemaal zonde dat het vernietigd wordt :(.

Dan zit je toch echt niet goed op te letten. vorige week is er nog een grote partij van 3.4 ton in beslaggenomen bij controles

En deze zomer nog een mega vangst van liefst 46 ton in de haven van Antwerpen

er wordt dus ook daar genoeg inbeslaggenomen enzo...

Back
Bovenaan