Politie houdt vernieler verkeersbord aan

moontan

VWC lid
Politie houdt vernieler verkeersbord aan

21-10-2009

HELLEVOETSLUIS

De politie heeft dinsdagavond, rond kwart voor 12 een jongeman aangehouden voor het vernielen van een verkeersbord op de Oostdijk. Een oplettende politieagent wandelde, in zijn vrije tijd, op de Oostdijk toen hij een jongen betrapte bij het vernielen van een verkeersbord door middel van vuurwerk.
Dit verkeersbord stond op het fietspad van de Assumburgstraat voor de Oostdijk. De politieman hield de jongen aan. Later bleek dat de verdachte verschillende soorten illegaal vuurwerk in zijn rugtas had zitten. De 17-jarige jongen is aangehouden en overgebracht naar een politiebureau. Hij is ingesloten. De politie doet nader onderzoek.

http://www.refdag.nl/artikel/1440210/

Lekker betalen. Echt mongolen die shit slopen slaat nergens op. Ze hebben geen idee hoeveel zon stom bord wel niet kost, mag hij lekker halve maand voor werken.

Inderdaad volledig laten dokken, en zelf meehelpen de nieuwe plaatsen. En om mij dan nog een boete of werkstraf d'r bij. Laat 't 'm maar voelen.

Halve maand voor werken? ik denk dat de meesten van die leeftijd er nog wel iets langer voor moeten werken :)

Maar goed dat hij gepakt is!

Weer iets negatiefs door het slopen met vuurwerk.
Vind dat deze persoon voor de schade zal moeten opdraaien en anders zijn ouders als ie minderjarig is. en gelijk een weekje met halt mee.

Dit zijn de stereotype berichten waarbij we geneigd zijn ons te schamen voor onze hobby. Maar dat is natuurlijk onzin. Ik denk dat niemand zich hier kan of wil identificeren met deze vandaal. Het is belangrijk dat wij als liefhebbers ons nadrukkelijk uitspreken tegen deze zinloze vernielzucht. En dat gebeurd gelukkig ook blijkens bovenstaande reacties.

Cameo

Het is goed dat deze jongen is opgepakt en ik hoop dat hij word aangepakt! Zoals Cameo als zegt wij moeten hier negatief tegen over staan. Wij moeten laten zien dat dit niet onze bedoeling is met vuurwerk.

17 jaar en nog geen verstand triest maar waar..

laat hem voor de kosten opdraaien van de vernieling dan is het de laaste keer geweest dat hij iets vernield heeft in zijn leven.

het klingt mischien gek maar in mijn ogen zijn dit soort berichten goed nieuws .
want hier uit blijkt dat er ook nog achten zijn die wel hun werk goed doen.
ik hoop dat ze die snot neus eens flink de oren uit wassen :handsup:

Back
Bovenaan