Politie gaat meer letten op afsteken vuurwerk. Sliedrecht

ylke

VWC lid
SLIEDRECHT – De politie heeft dinsdag 18 oktober 2016 besloten meer te gaan letten op het illegaal afsteken van vuurwerk. Er zijn meerdere meldingen binnengekomen. Met name rond het Burgemeester Feitsmapark maakt de jeugd zich schuldig aan het knallen.

Het is beslist nog geen jaarwisseling en dus mag er ook nog geen vuurwerk worden afgestoken. Toch gebeurt dit in Sliedrecht.

De laatste weken gebeurde dit soms avond aan avond.*Inwoners schrijven op sociale media de laatste weken regelmatig over het afsteken ervan*en de irritatie die dat oproept. Jeugd wordt verantwoordelijk gehouden voor het illegaal afsteken van het vuurwerk.

Bron

Er komen dagelijks ook duizenden meldingen binnen van bumperkleven, onnodig links blijven rijden op een snelweg, geen richting aangeven en dit is al tig jaren zo maar wordt daar nou echt extra op gecontroleerd ? Nee als het maar over vuurwerk gaat dan zetten ze alle beste beentje voor .....

Er komen dagelijks ook duizenden meldingen binnen van bumperkleven, onnodig links blijven rijden op een snelweg, geen richting aangeven en dit is al tig jaren zo maar wordt daar nou echt extra op gecontroleerd ? Nee als het maar over vuurwerk gaat dan zetten ze alle beste beentje voor .....

dat zijn nog niet eens 'echte problemen' wat dacht je van bepaalde soorten mensen die zich ophouden bij winkel centra in bijna elke plaats in nederland ... en mensen lastig vallen daar durven ze niks tegen te doen :bonk:

In Sliedrecht wordt wel altijd veel geknald vanaf oktober tot de jaarwisseling.
en dan niet 1 knal op een avond, maar tientallen.

Wat een achterlijk vergelijk weer, ik begrijp dat we voor onze hobby staan echter moeten we ook realistisch blijven en geen appels met peren vergelijken.

Wat een achterlijk vergelijk weer, ik begrijp dat we voor onze hobby staan echter moeten we ook realistisch blijven en geen appels met peren vergelijken.

Wat jij achterlijk vind hoeft een ander niet achterlijk te vinden, het gaat mij inderdaad om de irritatie dat er bij vuurwerk vaak zo op het oog meer actie wordt ondernomen dan bij andere zaken. Verder reageer ik maar niet op jouw achterlijke reactie :D

ik wil ook dat ze extra controleren iedere donderdagavond, vrijdagavond en zaterdagavond vanaf 21:00 tot 05:00 bij mij in de straat voor dronken kut jeugd die al fietsend lopen te schreeuwen, flesjes kapot smijten, tegen autospiegels aan trappen etc.
en dat is HET HELE JAAR DOOR IEDER WEEKEND!
waar kan ik dat melden? ;)

ik wil ook dat ze extra controleren iedere donderdagavond, vrijdagavond en zaterdagavond vanaf 21:00 tot 05:00 bij mij in de straat voor dronken kut jeugd die al fietsend lopen te schreeuwen, flesjes kapot smijten, tegen autospiegels aan trappen etc.

ik meende dat we daar een wijk agent voor hadden .

Bij donald trump

Back
Bovenaan