Blijven hopen danEn al zouden ze dat doen kom ik toch gewoon terug niet te stoppen deze man
![]()
Je kunt op zn minst het schelden met ziektes voor je houden. Het komt zeer confronterend over.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Blijven hopen danEn al zouden ze dat doen kom ik toch gewoon terug niet te stoppen deze man
![]()
Dat mag je best vinden en je hebt ook gelijk dat beiden in overtreding zijn maar het is nogal een verschil als iemand 6 inch shells loopt te schieten in de straat of iemand die 10 legale cakeboxen afschiet in z'n straat.
Beide een overtreding maar vergelijkbaar ? Nee niet helemaal in mijn ogen.
Dan moet je het ook niet thuis hebben liggen he, want anders heeft het weinig zin met een bevel tot binnentreden.maar ik zou toch vol blijven houden dat ik niks heb ontvangen.
Als het in een kast ligt hebben ze dan alsnog huiszoekingsbevel nodig. Bij binnentreding is voldoende als iet open en bloot ligt.
Als het in een kast ligt hebben ze dan alsnog huiszoekingsbevel nodig. Bij binnentreding is voldoende als iet open en bloot ligt.
Die zijn net zo kansloos,in het filmpje met die opa hoor je het die agent ook zeggen als hij de doos openheeft in het bijzijn van opa.Ik bedoel niet die piefen die op tv verschijnen maar de dienders die zonder camera het vuile werk mogen opknappen....