Politie doet niets tegen schenden vuurwerktijd

tja daar sta je dan .
denk je juist de mensen tegemoet te treden met verscherpte maatregelen werkt het nog niet .
was het achter af niet veel verstandiger geweest om eerst met de politie zelf te overleggen ?

ik moet trouwen wel even een opmerking maken hoor .
voor kerst avond werd er hier en daar nog wat geknald .
op kerstavond zag binnen paar minuten tijd 3 politie wagens voorbij komen, en sindsdien is het hier muisstil .

wat doet de gemeente Zwolle dan goed wat overal verkeerd gaat .
leg mij dat maar eens uit dan .
oké de officiële verkoop is nog niet van start gegaan, maar tot nu toe is het nog steeds muis stil .

Wel grappig dat iedereen in rep en roer is over een eventueel vuurwerkverbod in de komende jaren, maar wel schijt hebben aan de huidige regels.
Zo geef je de tegenstanders alleen maar meer stokken om mee te slaan.
Tja dat is maar hoe je het bekijkt, als iedereen zich er aan houd kunnen ze ook zeggen kijk het helpt dus als we het helemaal verbieden zijn we van de grootste overlast af.
Ik denk als ze een verbod willen komt die er toch wel ongeacht als mensen zich nu gaan gedragen.
Maar waarom zouden ze vuurwerk willen verbieden??

Wel grappig dat iedereen in rep en roer is over een eventueel vuurwerkverbod in de komende jaren, maar wel schijt hebben aan de huidige regels.
Zo geef je de tegenstanders alleen maar meer stokken om mee te slaan.

Juist niet. Het is juist andersom. Als nu echt pas iedereen stookt vanaf 18:00 heeft het dus geholpen de tijden aan te passen.

Back
Bovenaan