Politie circelt boven provincie op zoek naar vuurwerk

Haha denken nou serieus mensen hier dat er camera's zijn waarmee door muren heen kan kijken? Hahaha! Ja infrarood camera's kijken wel door objecten heen omdat deze puur op warmte af gaan. Dit heeft natuurlijk geen nut bij vuurwerk. Ik denk dat het meer word om te kijken waar er vuurwerk word afgestoken en zo de gene te kunnen pakken en hun ''dealers''.

Nee dat is wel serieus wil je zeggen? Net zo lang rondvliegen tot ze ergens een pijltje zien gaan? En diegene een week lang volgen in de hoop dat ie naar z'n dealertje gaat?

Als ze gewoon een tip krijgen over bijvoorbeeld een loods waar verdacht veel activiteit vliegen ze er gewoon heen om een beter beeld te krijgen, dat lijkt mij echt het meest logische in dit geval.

Nee dat is wel serieus wil je zeggen? Net zo lang rondvliegen tot ze ergens een pijltje zien gaan? En diegene een week lang volgen in de hoop dat ie naar z'n dealertje gaat?

Als ze gewoon een tip krijgen over bijvoorbeeld een loods waar verdacht veel activiteit vliegen ze er gewoon heen om een beter beeld te krijgen, dat lijkt mij echt het meest logische in dit geval.

Is deze hele actie wel serieus kan je jezelf afvragen? Ik kan betere dingen verzinnen om een helicopter op af te sturen.

@Bram: waar zie jij staan dat het een infrarood camera is?

Aangezien Politie/Zoek helikopters tegenwoordig in Nederland allemaal Infrarood Camera's/scanners hebben. Dus zullen ze vast ermee gaan zoeken, wie weet vind je ineens een hennepkwekerij.

Aangezien Politie/Zoek helikopters tegenwoordig in Nederland allemaal Infrarood Camera's/scanners hebben. Dus zullen ze vast ermee gaan zoeken, wie weet vind je ineens een hennepkwekerij.

Zo zoeken ze al naar kwekerijen hoor. Is een keer op televisie maar ze konden ook drogers aanzien voor kwekerijen, haha.

Wat een belachelijke actie is dit weer! Alleen omdat dat ding te laten vliegen kost al liters brandstof. Die brandstof betalen ze waarschijnlijk van onze belasting:angry:

Om mensen met illegaal vuurwerk op te sporen, hebben ze niks te doen ofzo?!

Hier vliegen ze ook veel rond. Maar echt niet voor vuurwerk. Slaat helemaal nergens op. Eerder voor de vele diefstallen en bedreigingen hier. Is veel erger dan een dealer pakken.
En als ze een dealer pakken , dan hoop ik dat al die pikkies die dingen kapot maken met vuurwerk een dubbele straf krijgen :)
Meer heb ik niet te zeggen.

15 man voltijdbaan, tja, een helikopter die verbruik kost.
En hoeveel wordt er gepakt?
Uiteindelijk doen ze er toch niets mee, want iedereen die opgepakt wordt kan een celstraf verwachten. En wie betaalt dat? Precies en verdienen ze er iets aan? Nee, het kost alleen maar geld. Tja, ik kan criminaliteit niet toejuichen, maar ik kan wel zeggen dat ONS geld beter op andere plekken gebruikt kan worden.
Precies zoals Marchel al zei, bij een roofoverval vallen ze terug, blazen ze hun operatie af, maar iets wat makkelijker is, daar zeggen we geen nee tegen uiteraard als blauwpet. Schijters zijn het, op de plekken waar ze nodig zijn, komen ze niet.

Back
Bovenaan