Poker (Pyro Specials)

jopoh

VWC lid
Artikelnummer: ER-100-30-1
Artikelnaam: Poker
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1964 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: 125.00

ER-100-30-1-Poker.jpg

Erg mooie bak dit en voor een nette prijs kunnen bestellen. Op straatfilms komt deze ook heel goed over, maar wel met erg lange pauzes, dus daaraan moet wel even worden geknutseld.

Prima bak inderdaad. Mooi gevarieerd en die salutes op het einde deden het ook zeker goed. Hieronder mijn straatfilmpje van afgelopen oud en nieuw. De buurman vond het nodig om nog even een crackling waaier ertussendoor te schieten. Kreeg deze trouwens als vervanger mee voor de Sacramentum 2000-b van Argento.

Prima bak inderdaad. Mooi gevarieerd en die salutes op het einde deden het ook zeker goed. Hieronder mijn straatfilmpje van afgelopen oud en nieuw. De buurman vond het nodig om nog even een crackling waaier ertussendoor te schieten. Kreeg deze trouwens als vervanger mee voor de Sacramentum 2000-b van Argento.

Echt wel bijzonder dat iedereen dit probleem lijkt te hebben gehad met de Sacrementum. Ik vind het zo op straat geen heel verkeerde box, maar wel blij dat ik mijn geld terug heb gekregen en daarvoor bij iemand anders de Sacrementum heb kunnen kopen.

Back
Bovenaan