Poging tot inbraak in vuurwerkopslag

pyromaniac

VWC lid
UDEN/NISTELRODE - De politie heeft donderdagochtend rond 3.30 uur drie mannen aangehouden in de Bitswijk in Uden.

Zij zouden hebben geprobeerd om in te breken in de bunker van vuurwerkbedrijf Cafferata op een bedrijfsterrein Kleinwijk in Nistelrode.

Het gaat om een 20-jarige man uit Rosmalen en twee mannen uit Boxtel van 19 en 20 jaar oud. De eigenaar van de bunker, waarin vuurwerk ligt opgeslagen, hoorde het alarm afgaan en waarschuwde de politie. Hij gaf een beschrijving door van de auto. Surveillerende agenten zagen de auto rijden en hielden de mannen aan. In de auto werd inbrekerswerktuig gevonden.

http://www.brabantsdagblad.nl/regios/meierij/article5929976.ece

En volgens mij zaten die bunkers van jorge ook in duitsland in een gewone standaard bunker zonder poespas.

Nou voig jaar is er van Jorge dacht ik een halve bunker leeggerooft dus van een goed alarm is niet altijd spraken.

nou ik kan je vertellen dat het onmogelijk is om bij een nato bunkercomplex in tebreken hoor in een bunker ,die zijn wel zo goed beveiligd dat je daar echt niet onopgemerkt binnenkomt geloof mij , dat kan alleen als het alarm gewoon uit gezet is en de deuren open staan anders is dat niet mogelijk.
vandaar dat die gasten ook geen schein van kans hadden ahahahahaha, en ook maar beter dat ze gepakt zijn dat soort gasten maken een hoop kapot..

mvg

Back
Bovenaan