Plintje's Sfeertopic

Meesterlijke compilatie weer!
Wat een genot om samen te stoken met mede liefhebbers.

Niemand snapt onze passie, behalve mede-liefhebbers. Iedereen vindt vuurwerk leuk, maar het enthousiasme van jou en ons groepje als er weer een klapper van een doos omhoog ging.. dat was geweldig.

Bij deze een tip voor alle lieve mensen: stook verstandig, stook samen!

Super tof om terug te kijken.
En natuurlijk de winkels, de kofferbakken, het rijden, de zenuwen, de bonnen en dan het vuurwerk. Die sfeer heb je ontzettend mooi vastgelegd.
Bedankt!

Wow
Wow
Wow

Wat heb ik genoten van deze film. Het afhalen was al geweldig om te zien maar jullie stookmeting was echt pas leip. Voor mij was het helaas te ver rijden heen en terug zo op oudejaarsavond maar waanzinnig om jullie zo te zien genieten met zn allen.

Wat een mooie bakken zeg 🤤

Ik kijk al uit naar het laatste deel!

Ik ben nog niet klaar maar zit te genieten van de compilatie.
Met zoveel adressen en twee shop dagen is er geen tijd voor Duitsland maar, heb je wel eens overwogen om te gaan discounter shoppen?

Laatst bewerkt:
Meesterlijke compilatie weer!
Wat een genot om samen te stoken met mede liefhebbers.

Niemand snapt onze passie, behalve mede-liefhebbers. Iedereen vindt vuurwerk leuk, maar het enthousiasme van jou en ons groepje als er weer een klapper van een doos omhoog ging.. dat was geweldig.

Bij deze een tip voor alle lieve mensen: stook verstandig, stook samen!

Super tof om terug te kijken.
En natuurlijk de winkels, de kofferbakken, het rijden, de zenuwen, de bonnen en dan het vuurwerk. Die sfeer heb je ontzettend mooi vastgelegd.
Bedankt!
Ik kan de tekst van PIetje alleen maar onderstrepen. De hele beleving is zo herkenbaar, het hele proces dat we het hele jaar, van 1 januari tot 31 december doorlopen komt in dit verslag naar voren, inclusief de gedeelde passie van medefreaks/lotgenoten. Ontzettend goed gedaan, deze compilatie gaat dit jaar vaak op repeat en ik kijk al uit naar deel 2!

Yes!!! Even dit topic gemist, maar ga deze week even speciaal een avondje vrij maken voor dit deel. Deze kijk ik niet zomaar even tussendoor ;) Echt een van de compilaties waar ik zoveel naar uitkijk. Goed nieuws dus dat ie in delen is..

Edit: even een stukje gekeken, toch meteen even een klein kritiek puntje. Letterlijk. Een puntje met boter en poedersuiker? Gast!!! Neem een oliebol ofzo!!! 😂 Nee maar, trailer is al te gek. Heb er zin an!

Heerlijk weer hoor. Gister avond laat thuis en dacht laat ik vast een beginnetje maken. Toch in 1 streep door gekeken. Wat een sfeer weet je weer over te brengen. Kan niet wachten op deel 2!

Gister avond om een uur of 12 dacht ik ff snel wat van het begin kijken, en ja hoor toen was het plots kwart voor 2... Echt erg van het eerste deel genoten, je voelt de passie of het nou bij het ophalen is of samen stoken met medefreaks/forumgenoten. Kan niet wachten op deel 2!

Yes!!! Even dit topic gemist, maar ga deze week even speciaal een avondje vrij maken voor dit deel. Deze kijk ik niet zomaar even tussendoor ;) Echt een van de compilaties waar ik zoveel naar uitkijk. Goed nieuws dus dat ie in delen is..

Edit: even een stukje gekeken, toch meteen even een klein kritiek puntje. Letterlijk. Een puntje met boter en poedersuiker? Gast!!! Neem een oliebol ofzo!!! 😂 Nee maar, trailer is al te gek. Heb er zin an!
Ja die was voor mij idd ook nieuw. Cokebroodje.

Back
Bovenaan