Plintje's Sfeertopic

Bedankt voor het delen van de filmpjes. Ook de intro is leuk, alleen mag de belichting iets beter. De info op de doosjes is nu erg moeilijk om te lezen. :wink:

Bedankt voor je feedback :) Ik ben het overigens helemaal met je eens. Heb de intro filmpjes in te donkere omstandigheden met een GoPro gefilmd. Die heeft ook nog eens moeite met scherpe close up beelden maken. Daar zijn ze eigenlijk niet voor gemaakt, zeker als het licht slecht is. Ik heb de intro's toch toegevoegd om wel een idee te geven van de afmetingen van de producten. Ondertussen heb ik een Sony A6000 aangeschaft, dus bij producten die ik in de toekomst ga filmen zal de kwaliteit een stuk beter gaan worden! :D

De Big Momma is en blijft een hele degelijke box. Tijdens de jaarwisseling van 2019 - 2020 hadden mijn vrienden één van de vele omlabelingen aangeschaft. Ik vond de Greater Lion Display Box prima presteren. Doordat hij ondertussen al een flink aantal jaren mee gaat op de markt zijn de effecten misschien wat 'standaard'. Maar voor een goede prijs is hij zeker het aanschaffen waard!

Vroeger had ik altijd wel wat vliegende bijtjes met oud en nieuw. Ik vond ze altijd heel vermakelijk. Dit jaar had ik weer eens twee doosjes, maar de kwaliteit van vroeger hebben ze zeker niet meer. Als ze opstegen gingen ze best aardig. Ook de stijghoogte was prima. Maar het overgrote deel kwam niet van de grond of sloeg direct links- of rechtsaf. De afwerking van de bijtjes zelf vond ik ook wat summier.

Voor een tientje of vijf is de Limited Edition 3 een top blokje. Het ghost effect blijf ik tof vinden. De blinker cake heeft mooie ronde boeketten en de crackling aan het einde is goed fel. Het tempo is wat mij betreft ook fijn. Dezelfde avond hebben we ook de Bunker Booster geschoten. Deze heb ik helaas niet op film staan, maar vond ik persoonlijk wel nog een tikkeltje beter dan de Limited Edition 3. De Bunker Booster heeft net even wat sierlijker effecten. Maar het is maar net waar je van houdt.

De Piccolo's van Lesli zijn leuke fonteintjes om erbij te hebben. Ze hebben een goede fluit en een prima zilver fontein.

Vandaag gaan we met de Coco Blue weer terug naar 2017. Een prachtige cake uit de Pro Fire lijn. Een mooie combinatie van rode palmen en blauwe sterren. De boeketten waren mooi rond en groot! Producten met echt goede palmen lijken toch wel wat uit te sterven de laatste jaren. Zonde!

Ik had gewoon de 'standaard' knetterlinten van de Lidl en niet de goedgevulde batch. Maar ook de standaard knetterlinten deden het prima. Qua prijs kwaliteit verhouding vond ik deze het beste van de verschillende knetterlinten die ik afgelopen jaar had. Prima spul om één of meerdere doosjes tegelijk van weg te stoken.

Kort maar krachtig is wel van toepassing op Cadeau 3 van Marijn. Een cake die je als liefhebber eigenlijk wel een keertje in de straat moet hebben gehad. In 2017 was ik met een vriend in het laatste verkoopuurtje van de voorverkoop bij de Vuurwerkbunker om voor hem inkopen te doen. Ik kon het toen niet laten om een karton Cadeau 3 met hem te delen. Ze zijn door de korte tijdsduur vrij prijzig, maar ze geven een hoop spektakel. Nadat iedereen in de straat van de schrik bekomen was kon hij op een flink applaus rekenen.

De Iconic Fountains van Rubro waren een van de vele categorie 1 zilver fonteinen die ik in de collectie had afgelopen jaar. Qua prijs kwaliteit vond ik deze een van de mindere die ik had. Ze zijn niet onaardig, maar net even te duur. De stijghoogte van de fontein was redelijk, maar hield ook niet over.

In de mist van 2 jaarwisselingen geleden kwamen de rode blinkers van de Snake Eyes ontzettend mooi tot hun recht. Het groen komt in levende lijve een stuk beter over dan zo op film. Ook de boeketgrootte en ronde vorm van de boeketten is heel goed in deze cake!

Ik had gehoopt dat de Tornado Sunflowers het iets beter zouden doen dan de kleine bijtjes. Maar helaas. Ook deze grote bijen hadden veel moeite om op te stijgen. En als ze gingen viel de stijghoogte tegen. Ze leken wat te zwaar te zijn voor de hoeveelheid kruit/kracht die ze hadden.

Tijd voor een gouden oude! De beelden kwam ik een tijdje terug tegen op een vergeten plank ergens in het geheugen van mijn pc. Van de Rocket Boom heb ik een groot aantal pakken van weggestookt door de jaren heen. Prachtige pijlen voor een hele goede prijs. De smiley pijl viel altijd goed in de smaak bij omstanders, maar ook de andere pijlen deden het goed. In mijn compilatie van de jaarwisseling van 2010-2011 zijn ze ook te zien. Het onderstaand filmpje is van een paar jaar later. De afwerking en ook de uitwerking was toen helaas een stuk minder geworden. Aan het einde van het filmpje een goed voorbeeld waarom je altijd op moet blijven passen.

Tijd voor een gouden oude! De beelden kwam ik een tijdje terug tegen op een vergeten plank ergens in het geheugen van mijn pc. Van de Rocket Boom heb ik een groot aantal pakken van weggestookt door de jaren heen. Prachtige pijlen voor een hele goede prijs. De smiley pijl viel altijd goed in de smaak bij omstanders, maar ook de andere pijlen deden het goed. In mijn compilatie van de jaarwisseling van 2010-2011 zijn ze ook te zien. Het onderstaand filmpje is van een paar jaar later. De afwerking en ook de uitwerking was toen helaas een stuk minder geworden. Aan het einde van het filmpje een goed voorbeeld waarom je altijd op moet blijven passen.

Dat waren voor mij echt de toppers onder de pijlen. Zo ontzettend veel van weg geschoten ook, hele dikke kwaliteit. Bedankt weer voor alle films.

De Koni's van vuurwerktotaal. Ook weer een prima cat. 1 fonteintje. Ze gingen behoorlijk hoog i.c.m. een voor cat. 1 goede duur.

Van de vijf kleuren Bengaals vuur van Funke is de blauwe toch wel mijn favoriet. Op film komt de kleur niet helemaal goed over. In het echt geeft hij echt een hele mooie kleur blauw.

Dit top boxje heb ik helaas maar één keer in de straat gehad. Voor die paar tientjes is het echt een leuk blokje! Ideaal als je een wat kleiner budget hebt óf als je gewoon nog wat extra's in huis wil halen. Helaas heb ik ze de afgelopen jaren ze hier niet meer gezien in de regio. Anders zou ik hem zeker nog een keer halen!

Dat blijft inderdaad een prima boxje voor het geld, zelf ook een aantal keren gehad en telkens van genoten. Bedankt weer voor de filmpjes :thumbsup:

De Crackly's vond ik boven verwachting goed. Een prima grondbloem met aan het einde echt een goed felle wolk crackling. Ik zou ze zo weer halen.

Back
Bovenaan