Plintje
VWC lid
Bedankt voor het delen van de filmpjes. Ook de intro is leuk, alleen mag de belichting iets beter. De info op de doosjes is nu erg moeilijk om te lezen.![]()
Bedankt voor je feedback

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor het delen van de filmpjes. Ook de intro is leuk, alleen mag de belichting iets beter. De info op de doosjes is nu erg moeilijk om te lezen.![]()
Tijd voor een gouden oude! De beelden kwam ik een tijdje terug tegen op een vergeten plank ergens in het geheugen van mijn pc. Van de Rocket Boom heb ik een groot aantal pakken van weggestookt door de jaren heen. Prachtige pijlen voor een hele goede prijs. De smiley pijl viel altijd goed in de smaak bij omstanders, maar ook de andere pijlen deden het goed. In mijn compilatie van de jaarwisseling van 2010-2011 zijn ze ook te zien. Het onderstaand filmpje is van een paar jaar later. De afwerking en ook de uitwerking was toen helaas een stuk minder geworden. Aan het einde van het filmpje een goed voorbeeld waarom je altijd op moet blijven passen.