Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Helaas kan ik dat niet bevestigen. Want deze is mét kooi...Kan iemand bevestigen dat deze kooi loos is?
Is daar al met zekerheid wat over te zeggen?Hopelijk wordt die dit jaar wel uitgeleverd.
Vorig jaar was deze te laat. Nu is dat niet het geval.Is daar al met zekerheid wat over te zeggen?
Goed nieuws dus. Dank voor je update!Vorig jaar was deze te laat. Nu is dat niet het geval.
Heb een bevestiging gekregen dat het een product is ZONDER kooiHelaas kan ik dat niet bevestigen. Want deze is mét kooi...![]()
Heel bijzonder. Magnum zelf heeft ons bevestigd dat dit een kooi-product is.Heb een bevestiging gekregen dat het een product is ZONDER kooi
Jeetje wat vliegen de bombettes hoog. Hierdoor lijken de boeketten ineens zo klein maar dat zijn ze niet als ik het goed zie.Hierbij de video.
Hier lijkt dat in ieder geval niet zo te zijn:Jeetje wat vliegen de bombettes hoog. Hierdoor lijken de boeketten ineens zo klein maar dat zijn ze niet als ik het goed zie.
Dit filmpje nodigt inderdaad niet echt uit tot het kopen van deze box voor mij persoonlijkJeetje wat vliegen de bombettes hoog. Hierdoor lijken de boeketten ineens zo klein maar dat zijn ze niet als ik het goed zie.
Ken je camera instellingen?Jeetje wat vliegen de bombettes hoog. Hierdoor lijken de boeketten ineens zo klein maar dat zijn ze niet als ik het goed zie.
Die bombette vliegen wat hoger dan normaal heeft niks met instellingen te maken. Ben je altijd zo gezellig?Ken je camera instellingen?