Planning verkoopdagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Planning verkoopdagen

In 2013 zullen de laatste drie dagen van het jaar weer bekend staan als de officiele verkoopdagen van vuurwerk. Het begint op zaterdag 28 december, officieel mag er vanaf 07.00 in de ochtend vuurwerk verkocht worden. De tweede dag is maandag 30 december. Daarna is het oudjaarsdag, dinsdag 31 december. Voor iedereen de dag waar we naartoe leven.

Hoe deel jij deze dag in? Maak jij hier een planning voor, of laat je het allemaal op je af komen op de dag zelf?

Ja ik maak hier een planning voor, wordt lastig zonder planning. Een planning ontstaat geleidelijk aan door het jaar heen op basis van bestellingen. Daarnaast moeten rustmomenten zoals ontbijt, lunch en avondeten ook gepland worden, want op een lege maag jagen is niets. Plus dat er zat andere taken wachten. Nee, zonder planning werken wordt hem niet.

Aan de hand van de bestelling wordt er een planning gemaakt.
Aangezien ik bij Haokan tot 10:00 terecht kan en de winkel die ik daarvoor bezoek pas om 9:00 opengaat (met een half uur reistijd tussen beide), zal het allemaal wat krapjes worden.
De planning is voor alsnog om rond 7:00 in dr auto te zitten onderweg naar winkel 1 van 4 (of 5) en zo rond een uut of 11:00/12:00 weer thuis te zijn.

de 28e eerst naar Herman de haan, vervolgens door naar me werk. als ik klaar ben gelijk door naar de volgende winkel en dan weer naar huis. dit jaar maar bij 2 winkels besteld ipv 4 of 5 zoals gewoonlijk. verder gewoon lekker door lonten en zo :)

Planning was heel overzichtelijk.
tussen 9 en half 10 bij ED Raket in Apeldoorn me bestellingen ophalen.
gister nog elders besteld daar moet ik tussen 8 en half 9 me bestelling ophalen.
hopelijk kan ik vanaf me 1e bestelling gelijk door naar de 2e. ligt praktisch naast elkaar.

De 28e vertrek ik tussen 05:00 en 05:15 richting Lopik om daar bij Goedkopervuurwerk mijn bestelling op te halen. Op de terugweg rijden we misschien nog even langs de Witte tenten, afhankelijk van hoelaat we klaar zijn in Lopik. Vervolgens haal ik mijn bestelling bij Vuurwerk Huizen op, om daar vervolgens de hele dag aan het werk te gaan tot ik vermoed een uur of 21:00/ uiterlijk 22:00.

De zondag staat in het teken van het maken van collectiefotos en alles klaarmaken voor de 31e, en af en toe wat categorie 1 vuurwerk afsteken denk ik.

Maandag mag ik wederom aan het werk tot een uur of 21:00/22:00 en daarna duik ik denk ik direct mn bed in om op te laden voor de grote dag. Dat zal een lange dag worden aangezien ik om 06:00 verwacht wordt op de zaak om alles klaar te zetten voor de laatste verkoopdag die rond 17:00 uur afloopt, dan ruimen we alles op en schieten we gezamenlijk het een en ander de lucht in! Daarna lekkere happies en een drankje en dan snel naar huis om wat te eten en daarna flink te stoken.

Ik heb er weer ongelooflijk veel zin in!

Een planning is er zeker! Me pa haalt vrijdag op zaterdag nacht, me 1e bestelling, een kartonnetje Big 19 op bij de Rijswijkse vuurwerkhal, omdat ik dan aan het werk ben en dus geen tijd heb. Zaterdag ochtend tussen 07:00 en 10:00 ga ik met me broer me vuurwerk bij Haokan ophalen, dus dan vertrek ik om een uurtje of 09:00, en als we daar klaar zijn dan gaan we gelijk door naar de Intratuin in Pijnacker voor de 3e bestelling. Als ik die winkels gehad heb gaan we weer naar huis, auto leeghalen en alles op me kamer zetten, even wat eten en dan rond 14:00 weer weg om de laatste bestelling bij Vuurwerk Hol op te halen.

Heb er in ieder geval weer veel zin in!

Planning verkoopdagen

In 2013 zullen de laatste drie dagen van het jaar weer bekend staan als de officiele verkoopdagen van vuurwerk. Het begint op zaterdag 28 december, officieel mag er vanaf 07.00 in de ochtend vuurwerk verkocht worden. De tweede dag is maandag 30 december. Daarna is het oudjaarsdag, dinsdag 31 december. Voor iedereen de dag waar we naartoe leven.

Hoe deel jij deze dag in? Maak jij hier een planning voor, of laat je het allemaal op je af komen op de dag zelf?

ik plan helemaal niet maar nu wel even wat maken om me vuurwerk te klemmen voor show om 00.00
maar dit jaar zijn het niet de laatste 3 dagen maar 4 dagen van het jaar dus nog een dag extra dat de meeste het al in huis hebben

De planning is zeker rond.

De 28ste al vroeg in de ochtend richting Steenbergen en daar samen met vrienden ons vuurwerk op halen bij Vuurwerkland Steenbergen. Alweer voor het 5de jaar....lustrum :D

En daarna door naar Breda en bij vuurwerk Breda nog een mooie bestelling ophalen.

De andere dagen zal ik vooral in de schuur te vinden zijn

28 December 07:45 sta ik voor de eerste winkel. Daarna door naar nog een andere, rond 10:30 hoop ik daar aan te komen. Tussendoor moet ik nog even het gekochte spul thuis afgooien, anders krijg ik het nooit mee op de fiets!

Planning is er zeker ja, staat allemaal netjes vast wanneer ik mijn bestellingen kan ophalen en wanneer ik tijd heb voor al me projecten:)

Ja een planning heb ik ook wel ja! Vrijdagavond 12u bij HDH bestelling ophalen en dan volgende dag nog ff een paar winkels bij ons afstruinen voor wat knalspul e.d! Eigenlijk best wel rustig...

Een planning is nog niet zeker, maar ik denk dat ik het als volgt gaat doen.

23 december, aangezien ik dan pas genoeg geld heb, bestelling online plaatsen.
28 december, wou eerst pas op 30, maar kan niet zolang wachten, vuurwerk in de ochtend ophalen.
En vervolgens thuis alles uitpakken, lonten alvast klaarmaken en alles natuurlijk fotograferen.

Was wat laat met bestellen bij Valk vuurwerk dus moet daar de 31e tussen 7 en 7:30 zijn, wordt dus al om 6 de auto in.
Daarna beetje stoken en doorlonten :)

31e heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg vroeg op. Dan om 8 uur (na een half uur rijden) bij de winkel staan. Vuurwerk ophalen, naar de volgende winkel rijden, daar iets te vroeg zijn en hopen dat ze eerder open gaan. Half tien alles snel de auto in gooien, doorrijden naar huis en hopelijk toch rond half elf/elf uur echt beginnen!

De 28e kan ik de eerste bestelling ophalen tussen 12:00 en 12:30,
Aansluitend door naar 2 andere winkels waar ik de andere bestellingen op haal.
De 29e en 30e ben ik aan het werk.
Misschien de 31e nog voor de gezelligheid langs wat winkels,
En uiteraard alles klaar zetten en beetje afsteken.
Na het eten zal rond 19:00 uur zijn tot uurtje of 22:30 klein siervuurwerk afsteken,
En dan tot 00:00 ff opwarmen en dan los gaan! :D

De 28e probeer ik nog bij een vuurwerkwinkel te werken en ik sta als inval dus hopelijk kan ik daar een dagje meedraaien.
En de 28e ga ik eerst naar Vox Vuurwerk s'avonds.
30e stappen we zo rond half 6 s'ochtends de auto in richting Valk vuurwerk.
Dan hebben we het ongeveer om 7 uur thuis afgeleverd, pakken we de bus naar het station en gaan we naar Haokan om daar 2 bestellingen op te halen.
De 30e nog met Aron afspreken om de halve kartonnen te wisselen.

We zijn nu de hele show exact aan het uitstippelen en dan word het de 28e, 29e en 30e bezig met projecten bouwen.

De 31e om 10:00 even los gaan met een 50K rol en nog wat dingen en dan met wat vrienden de dag doorkomen en wat stoken. In de vooravond wat kleine potjes afsteken, en dan om 00:00 uur eerst even kijken naar alles om me heen en dan gaat om kwart over 12 het project de lucht in en nog wat losse cakes :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan