Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dat was wel vet zeg. Zag op t nieuws dat het ook mooi met vuurwerk werd begonnen, dat heb ik dan weer gemist. Ach, 't wordt toch via youtube nog wel verspreid
op een gegeven moment zag je een mooi effect, ringen die plat omhoog schoten, heel apart en mooi rond. Ik denk iets van een mine/single shot achtig iets. Wel een bizar groot vuurwerk was het, erg mooi. Ik ben benieuwd wat ze van sluiting maken.
op een gegeven moment zag je een mooi effect, ringen die plat omhoog schoten, heel apart en mooi rond. Ik denk iets van een mine/single shot achtig iets. Wel een bizar groot vuurwerk was het, erg mooi. Ik ben benieuwd wat ze van sluiting maken.
ik iedergeval is die opening ook wel weer goed voor ons.
Ik hoorde net ook al op het nieuws dat het vuurwerk door experts gigantische wordt genoemd.
In iedergeval zijn er nooit genoeg positive berichten over vuurwerk. Wel te veel negatieve.