Pitbull [Compound] *NIEUW 2025*

vanderelst

VWC lid
Artikelnummer: 5370
Artikelnaam: Pitbull
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 100 shots
Effectomschrijving: Deze Pitbull van PRO-line Fireworks is een 100 shots compound met de maximale tubesize van 30mm. Dit is een Pitbull van een compound welke in een heerlijk tempo schiet met op professionele show gebaseerde kleurrijke effecten. Spektakel gegarandeerd, adembenemend tot het einde.
Tube diameter: 30mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 189,00
Voorverkoopprijs: € 169,00
Onlineprijs: € 149,00

5370_pitbull_2025.png

Dit product is o.a. te koop bij: www.vuurwerk.nl

Laatst bewerkt:
Had m liever een tikkeltje rustiger in burst zien schieten zoals in het officiële productfilmpje maar buiten dat een topbak uiteraard. Heb de omlabeling ‘Terracotta’ nog staan. Nu maar hopen dat er geen verbod komt want dan moet ik ‘m naar de milieustraat brengen 😢

Ik heb deze nog overwogen en niet gedaan, balen, want wat een topbak is dit zeg! Echt wel mijn ding, kwalitatief ziet het er ook top uit, wederom een mooie nieuwe compound van GBV, klasse!
Nu maar duimen dat er nog een kans komt, dan gaat deze er 100% op.

Ziet er echt prima uit. Nog getwijfeld om hem erbij te nemen maar toch voor een andere bak gegaan. Toch een beetje spijt van
Ik heb deze nog overwogen en niet gedaan, balen, want wat een topbak is dit zeg! Echt wel mijn ding, kwalitatief ziet het er ook top uit, wederom een mooie nieuwe compound van GBV, klasse!
Nu maar duimen dat er nog een kans komt, dan gaat deze er 100% op.

Hier precies dezelfde ervaring haha.

Tijdens een bestelling afhalen stond ik naar de omlabeling DRGN Titan te kijken, en haar bijhorende prijskaartje van € 189,-...
Maar had al echt wel genoeg.

De box was bij Vuurwerkfeestje zeer scherp geprijsd, maar helaas niet op de route voor mij dit jaar.

Toch een gevoel van: had hem tóch maar erbij gedaan.

De mine die gelijktijdig met het boeket schiet is wat mij aantrok tot deze box.
In de productie video is dit echt perfect getimed maar productie wijkt natuurlijk altijd iets af, hoewel nog steeds mooi gedaan!

Terracotta label is wel veruit het mooiste van de drie.

Back
Bovenaan