Piroshop Arentz

Ik mis ook een compound van 80 euro heb niet goed opgelet denk bestel direct geen voorbestelling gedaan eerst ff gekeken met demo hoe dom kan ik zijn dat ik niet in gaten had. Kwam door drukte en wachten nu maar balen want heb wel betaald

Hoop dat het maandagochtend wat vlotter gaat. Ik heb een erg strak tijdsschema en kan absoluut geen 4-5 uur wachttijd hebben.

Ik was aan het kijken welke ik niet gekregen heb maar zelfs dat kan je niet meer zien site zit dicht

Tip voor de volgende keer, maak een foto van je afhaalbewijs. Daar staan alle producten op en die gebruik ik altijd om alles te controleren.

Beste allemaal,

Als eerste ons excuus voor de chaotische zaterdag.
Als tweede iedereen de beste wensen.

Door een opeenstapeling van problemen is de uitgifte niet gegaan zoals gepland.
Wij zullen de komende weken gaan kijken hoe we dit beter kunnen doen.
Veel mensen hebben hun unieke uiteindelijk wel gekregen maar andere ook weer niet helaas.
1 van de dingen waar wij problemen door hebben gekregen is het aanbieden/zoeken van unieke producten voor de liefhebber (hierdoor te groot assortiment aan kleinere artikelen).

Ik heb een keer voorbij zien komen waarom wij niet op het forum gereageerd hebben, daar is geen tijd. voor geweest en had voor de zaterdag niks veranderd.

Mochten er verder nog vragen zijn stuur me een pb en dan zal ik proberen ze zo snel mogelijk te beantwoorden.

Gr René en team Piroshop Arentz

Beste allemaal,

Als eerste ons excuus voor de chaotische zaterdag.
Als tweede iedereen de beste wensen.

Door een opeenstapeling van problemen is de uitgifte niet gegaan zoals gepland.
Wij zullen de komende weken gaan kijken hoe we dit beter kunnen doen.
Veel mensen hebben hun unieke uiteindelijk wel gekregen maar andere ook weer niet helaas.
1 van de dingen waar wij problemen door hebben gekregen is het aanbieden/zoeken van unieke producten voor de liefhebber (hierdoor te groot assortiment aan kleinere artikelen).

Ik heb een keer voorbij zien komen waarom wij niet op het forum gereageerd hebben, daar is geen tijd. voor geweest en had voor de zaterdag niks veranderd.

Mochten er verder nog vragen zijn stuur me een pb en dan zal ik proberen ze zo snel mogelijk te beantwoorden.

Gr René en team Piroshop Arentz

Ik snap dat de tijd erg krap is, maar ergens op de dag 5 minuten inloggen en een kort berichtje posten moet wel kunnen toch? Communication is key!

In ieder geval bedankt voor de reactie. Ik (en veel anderen op het forum volgens mij) stellen de excuses zeer op prijs. Mij heb je goed geholpen maandagmorgen dus heb (afgezien van de Funke producten die er niet bijzaten) eigenlijk niets te klagen :)

Ik snap dat de tijd erg krap is, maar ergens op de dag 5 minuten inloggen en een kort berichtje posten moet wel kunnen toch? Communication is key!

Zelf ooit wel eens in een winkel gestaan ( gewerkt), en dan nog een waar de hectiek groot is. Nee dude geloof me, that's almost impossible.

Back
Bovenaan